[B]ig [S]moke Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 # EASTER EG 1 Ik zag op een billboard (Ergens bij Star Junction) een meisje genaamt: ANNA REX.. Dat is vast een verwijzing naar Annarexia.. een ziekte waarbij je heel dun bent.. Dat meisje op die billboard was ook erg dun. # EASTER EG 2 Bij de auto (vrachtwagen) Genaamt BIFF zie je bij de uitlaten twee hoorns zoals de duivel zou hebben.. hier een screen: Reageren
checkkill Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Volgens mij zijn die 2 al bekend maar tog goed gevonde Reageren
Wienish Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 # EASTER EG 1 Ik zag op een billboard (Ergens bij Star Junction) een meisje genaamt: ANNA REX.. Dat is vast een verwijzing naar Annarexia.. een ziekte waarbij je heel dun bent.. Dat meisje op die billboard was ook erg dun. # EASTER EG 2 Bij de auto (vrachtwagen) Genaamt BIFF zie je bij de uitlaten twee hoorns zoals de duivel zou hebben.. hier een screen: Zijn beide al een hele tijd bekend Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 # EASTER EG 1 Ik zag op een billboard (Ergens bij Star Junction) een meisje genaamt: ANNA REX.. Dat is vast een verwijzing naar Annarexia.. een ziekte waarbij je heel dun bent.. Dat meisje op die billboard was ook erg dun. # EASTER EG 2 Bij de auto (vrachtwagen) Genaamt BIFF zie je bij de uitlaten twee hoorns zoals de duivel zou hebben.. hier een screen: Zijn beide al een hele tijd bekend de 1ste wist ik nog niet maar de 2de wel Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 de eerste heb ik a veel gezien de tweede nog niet op gelet Reageren
Valto Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Ik snap de 2e niet xD of valt er niks aan door te denken- Reageren
FireFighter Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Leuk gevonden! Ik heb er nooit aan gedacht dat die uitlaat van de Biff duivelhoornen zouden kunnen zijn! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.