Jump to content

2 Nieuwe Easter Egss

Recommended Posts

Geplaatst:

# EASTER EG 1

Ik zag op een billboard (Ergens bij Star Junction) een meisje genaamt: ANNA REX.. Dat is vast een verwijzing naar Annarexia.. een ziekte waarbij je heel dun bent.. Dat meisje op die billboard was ook erg dun.

# EASTER EG 2

Bij de auto (vrachtwagen) Genaamt BIFF zie je bij de uitlaten twee hoorns zoals de duivel zou hebben..

hier een screen:

post-94846-1217675701.jpg

Geplaatst:

# EASTER EG 1

Ik zag op een billboard (Ergens bij Star Junction) een meisje genaamt: ANNA REX.. Dat is vast een verwijzing naar Annarexia.. een ziekte waarbij je heel dun bent.. Dat meisje op die billboard was ook erg dun.

# EASTER EG 2

Bij de auto (vrachtwagen) Genaamt BIFF zie je bij de uitlaten twee hoorns zoals de duivel zou hebben..

hier een screen:

Zijn beide al een hele tijd bekend ;)

Geplaatst:

# EASTER EG 1

# EASTER EG 2

hier een screen:

Zijn beide al een hele tijd bekend ;)

de 1ste wist ik nog niet maar de 2de wel

Geplaatst:

Leuk gevonden! Ik heb er nooit aan gedacht dat die uitlaat van de Biff duivelhoornen zouden kunnen zijn!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...