[B]ig [S]moke Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Wat zou de Snelste en Sloomte auto van GTA IV zijn?? Ik denk de SNELSTE: Comet En dan de SLOOMSTE: Minivan PS Geen Vrachtwagens aub[/font] Reageren
Wienish Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Ik denk niet, ik weet zeker :') naja, de snelste weet ik zeker, Snelste acceleratie: Comet Hoogste topsnelheid: Infernus Sloomste auto: Ripley (of is dat een vrachtauto?), Airtug Snelste tweewieler: NRG900(RR) Sloomste tweewieler: Faggio Reageren
FerryN Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Snelste Comet en Infernus. Sloomste zijn je voeten. En anders de heftruck of riplet of airtug of de nog slomere wagen. Reageren
Tsirapo Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 ik vind wel dat die ripley een goede rijevaring bied. Ie gaat mooi en snel door bochten. mjah voor zover ik weet is de infernus het snelst en miss de comet daarna. en sloomste zal wss de securicar zijn fzo weet ik veel xD Reageren
rjravi1 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 snelste:infernus sloomste: heftruck Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 snelste:infernussloomste: heftruck snelste infernus sloomste ijswachentje Reageren
AXIO Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Snelste: comet Sloomste: Minivan ? Snelste van alles is zoiezo aan de grond nrg 900 als ik goed spel als je vaak op en neer gaat ermee ga je sneller dan alles behalve de heli's Reageren
niko belic Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Snelste: Super GT ( goeie weg liging) Infurnus (acceleratie) Slomste: Esperanto (zie wikigta) Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Snelste: Super GT ( goeie weg liging) Infurnus (acceleratie) Slomste: Esperanto (zie wikigta) nee de SUPER GT is sloom Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Snelste: Super GT ( goeie weg liging) Infurnus (acceleratie) Slomste: Esperanto (zie wikigta) nee de SUPER GT is sloom vindt ik ook Reageren
Dvt Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) Gasten, ga naar GTA4.net en je kunt gelijk zien hoe de wegligging is en de maximum speed. Rechtstreeks uit het spel geplukt (dus de info klopt als het goed is exact). Bewerkt: 2 augustus 2008 door Dvt Reageren
Valto Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Alex heeft volgens mij gelijk, want de Comet trekt idioot hard op, maar de infernus kan harder rijden Reageren
Wienish Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Gasten, ga naar GTA4.net en je kunt gelijk zien hoe de wegligging is en de maximum speed. Rechtstreeks uit het spel geplukt (dus de info klopt als het goed is exact). Dat je die zooi gelooft jonge xD Dit staat er bij de AirTug: Top Speed: 266 km/h (165 mph) Edit: Even verder gezocht, kwam uit bij de Forklift, mensen: Wat klopt hier niet?: Top Speed: 50 km/h (31 mph) Acceleration (0-100 km/h): 3.1 seconds Bewerkt: 3 augustus 2008 door -_-Alex-_- Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Gasten, ga naar GTA4.net en je kunt gelijk zien hoe de wegligging is en de maximum speed. Rechtstreeks uit het spel geplukt (dus de info klopt als het goed is exact). maar we hebben het over de snelste auto en niet over de snelste auto op de wegligging het gaat tussen de comet en de infernus mischien is de supergt de 3de snelste Reageren
Fuffie Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Gasten, ga naar GTA4.net en je kunt gelijk zien hoe de wegligging is en de maximum speed. Rechtstreeks uit het spel geplukt (dus de info klopt als het goed is exact). maar we hebben het over de snelste auto en niet over de snelste auto op de wegligging het gaat tussen de comet en de infernus mischien is de supergt de 3de snelste Inderdaad, de Comet is opzich wel aardig snel. Wat dachten jullie van de ''Turismo'' ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.