Jump to content

GTA:SA start niet meer op :s

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Toen ik GTA:SA op wou opstarten , deed hij het niet :s

Er komt geen foutmelding, gwn nix :s

Ik start het op, en ik blijf naar mijn bureaublad staren , echt raar :/

Weet iemand soms hoe dit komt?

(een paar dagen geleden deed hij alles nog perfect)

Geplaatst: (bewerkt)

Is dat soms een standaard antwoord die iedereen meteen intypt als SA het even niet doet??? Er staat namelijk bij dat hij het een paar dagen geleden nog perfect deed. Echt veel vertouwen in brave consumenten is af en toe ver te zoeken op het forum :roll: (Niet persoonlijk bedoeld aan jou hoor Blizzard, gewoon in het algemeen)

Dus heb je soms mods geïnstalleerd o.i.d.? Probeer anders eens een herinstallatie van SA te doen, dat zou kunnen helpen als er een bestand is beschadigd. :Y

Bewerkt: door Sprunk

ik heb hem volledig legaal :)

verder had'k wel veel modded auto's zitten in dat gta3.img bestand, maar daarvan had'k een back-upje gemaakt,

dus nu heb'k alle originele auto's trug in het spel zitte, (en daarna een reinstall gedaan) ,maar het maakt geen verschil uit

Bewerkt: door El_EviL_{EL}

Zirtten er wat vette vingerafdrukken op? Misschien kun je je GTA San Andreas CD-rom schoonmaken met een zachte doek zonder haren, want als er wat vingertjes op zitten kan dat helpen. Zitten er toevallig geen krassen op?

@Sprunk: het is goed hoor ^_^.

Bewerkt: door Blizzard
Geplaatst:

Krijg je een ?Fout melding? zoja kun je een screen posten?

Dan word het helpen misschien wat makkelijker.

Had je SCM mods? zoja dan moet je de SCM weer terug zetten als je ene backup had

Maar herinstallatie werkt niet altijd hij zal eerste de Map vn GTA:SA moeten verwijderen en dan herinstalleren want het kan ook dat je per ongeluk een bestand hebt verwijderd.

Geplaatst:
Krijg je een ?Fout melding? zoja kun je een screen posten?

Dan word het helpen misschien wat makkelijker.

Nee, had ik al gezegd in men eerste post :)

ik heb dit ook al gehad, en het enige dat ik zag was heel even een flits in m'n beeldscherm, maar daarna gewoon niets, SA startte ook niet op.

maar gebruik je een snelkoppeling op het bureaublad? want voor zover ik het kan herinneren werkte SA wel als ik op de GTA_SA.exe in de directory van san andreas klikte.

:cya:

EDIT: er even bij vermelden, mijn GTA was wel gemod. weet wel niet of dit het geval is bij jou, anders kan het daar inderdaad ook aan liggen.

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:

CD's mag je nooit aan de onderkant vastpakken, want als je dat wel doet, krijg je ook krassen enzo op de CD.

Geplaatst:

ik heb inderdaad een snelkoppeling, maar of ik het nou opstart via die snelkoppeling of via GTA_SA.exe in de San Andreas directory, het maakt niets uit, het blijft niet opstarten :s

Geplaatst:

Ik heb dit ook soms maar dan werkt geen een spel meer..

Dan start ik gewoon ff mn PC opnieuw op en dan werkt het weer :7

Geplaatst:

Heb je de afgelopen dagen nog nieuwe programma's op je PC geïnstalleerd? Emulatiesoftware als Daemon Tools, Alcohol en CloneCD zouden een beveiligingsconflict kunnen geven, wat er toe kan leiden dat GTA niet meer start. Het hoeven overigens niet per definitie programma's uit die categorie te zijn; naar verluidt kan ook Nero een potentieel struikelblok zijn. Mocht je daadwerkelijk gebruik maken van dit soort programma’s, probeer ze dan eens uit te schakelen als je van plan bent GTA te starten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...