Jump to content

Cesc Fabregas "sig"

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet het, hij is te groot als sig. Het is gewoon om te proberen maar ik vind hem eigenlijk toch wel mooi geworden.

In deze sig gebruik ik voor het eerst C4D's. Ik leer dus steeds weer een beetje erbij. En als het goed is worden mijn sigs dus ook steeds mooier. Ik wilde dus vragen wat jullie ervan vinden, en of ik al beter ben geworden. Mischien dat ik ooit nog eens geweldige Photoshopper word :bonk:

sigfabss9.png

Dus willen jullie a.u.b. raten, en tips geven wat ik nog kan verbeteren??? _O_

PS, de afbeelding kan langzaam laden, imageshack hé! :duh:

Geplaatst:

Ik vind deze afbeelding niet echt heel mooi maar als je kijkt naar je Sig probeer daar eens C4D's aan bij te boegen want deze is niet zo heel mooi. Vind ik dan

PS kun je ook wat posten voor mijn sig?

Geplaatst: (bewerkt)
Ik vind deze afbeelding niet echt heel mooi maar als je kijkt naar je Sig probeer daar eens C4D's aan bij te boegen want deze is niet zo heel mooi. Vind ik dan

PS kun je ook wat posten voor mijn sig?

Uhhm, er zitten C4D's in... :ch:

EDIT: Zie je eigen topic voor een rate!)

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst: (bewerkt)
Ik weet het, hij is te groot als sig. Het is gewoon om te proberen maar ik vind hem eigenlijk toch wel mooi geworden.

In deze sig gebruik ik voor het eerst C4D's. Ik leer dus steeds weer een beetje erbij. En als het goed is worden mijn sigs dus ook steeds mooier. Ik wilde dus vragen wat jullie ervan vinden, en of ik al beter ben geworden. Mischien dat ik ooit nog eens geweldige Photoshopper word :bonk:

sigfabss9.png

Dus willen jullie a.u.b. raten, en tips geven wat ik nog kan verbeteren??? _O_

PS, de afbeelding kan langzaam laden, imageshack hé! :duh:

6/10 niet echt goed

ik vindt het maar wat gewoontjes ik heb er al veel gezien met detzelfde achtergrond maar dan een andere speler op

Bewerkt: door gta-san-andreas-lover1000

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...