Miek Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) Sinds gisteren werkt m'n select toets niet meer, opeens. Daardoor slaat het PSP schermtoestenbord tilt en is het onmogelijk om iets te typen daarmee. In LCS werkt m'nn select toets dan helemaal nbiet meer en als ik op Home druk dan moet je drukken maar het werkt niet! Daarom moet ik de batterij van je PSP uithalen en opnieuw opstarten.Ik weet niet wat het is.Dus de SELECT toets zit vast, of hij is kapot, maar aangezien het invloed heeft op de PSP toetsenbord, is dat te betwijfelen. Kan er misschien garantie op zijn?( heel vroeger is m'n PSP op de grond gevallen, maar dat is de oorzaak niet)Want dit komt zo maar opeens! Help mij AUB. Voor de duidelijkheid een screentje: Alvast bedankt! Bewerkt: 2 augustus 2008 door Miek Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Als ik jou was zou ik even naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt en vragen of je hem om mag ruilen of laten repareren. Hopelijk heb je nog garantie. Mvg, Flitskikker Reageren
Miek Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Lukt dat dan wel als hij al op de grond is gevallen? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Lukt dat dan wel als hij al op de grond is gevallen? Dat weten ze bij de winkel toch niet. Mvg, Flitskikker Reageren
GTA Haas Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Lukt dat dan wel als hij al op de grond is gevallen? Dat weten ze bij de winkel toch niet. Mvg, Flitskikker Of als je Dom bent en je zegt dat je hem hebt laten vallen. Dan is de kans kleiner, maar het slimste is nog om niks te zeggen. Alleen wat er nu is gebeurt, en als hij/zij vraagt of je hem hebt laten vallen ofzo dan zeg je gewoon 'Nee!'. Reageren
FerryN Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) Lukt dat dan wel als hij al op de grond is gevallen? Dat weten ze bij de winkel toch niet. Mvg, Flitskikker En als ze vragen of die gevallen is, zeg je gewoon serieus 'Nee,'. Werkt goed Verdomme, Haasje was mij te snel af, Bewerkt: 2 augustus 2008 door FerryN Reageren
GTA Haas Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) Lukt dat dan wel als hij al op de grond is gevallen? Dat weten ze bij de winkel toch niet. Mvg, Flitskikker En als ze vragen of die gevallen is, zeg je gewoon serieus 'Nee,'. Werkt goed Heb ik al vertelt. Maar laat maar. @FerryN Ja. je moet toch weten dat Haasje's snel zijn. Bewerkt: 2 augustus 2008 door GTA Haas Reageren
Miek Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Lukt dat dan wel als hij al op de grond is gevallen? Dat weten ze bij de winkel toch niet. Mvg, Flitskikker En als ze vragen of die gevallen is, zeg je gewoon serieus 'Nee,'. Werkt goed Heb ik al vertelt. Maar laat maar. @FerryN Ja. je moet toch weten dat Haasje's snel zijn. Maar je kan zien dat ie gevallen is Maar daar ligt het probleem juist niet aan. Reageren
gammie_ Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Nog even tussendoor. Heb jij het bonnetje (garantie bewijs) nog? Als je geen enkel bewijs hebt van de aankoop datum en winkel ect. Denk ik niet dat een winkel deze zomaar voor je repareert, mede ligt het ook aan hoe oud je PSP is, als je deze al 2 jaar hebt, is de kans sowieso al kleiner willen ze jou PSP gratis vergoeden. Nog even over de beschadiging van het vallen, in hoeverre is deze daarin beschadigd? Als er enkele krasjes op zitten, hoef je je denk ik niet al te druk te maken, want toen ik nog een PSP had, had ik al krasjes na een paar maanden en dat alleen maar op het verschuiven van een harde ondergrond, zoals mijn bureau enz. Reageren
Miek Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Nog even tussendoor. Heb jij het bonnetje (garantie bewijs) nog? Als je geen enkel bewijs hebt van de aankoop datum en winkel ect. Denk ik niet dat een winkel deze zomaar voor je repareert, mede ligt het ook aan hoe oud je PSP is, als je deze al 2 jaar hebt, is de kans sowieso al kleiner willen ze jou PSP gratis vergoeden.Nog even over de beschadiging van het vallen, in hoeverre is deze daarin beschadigd? Als er enkele krasjes op zitten, hoef je je denk ik niet al te druk te maken, want toen ik nog een PSP had, had ik al krasjes na een paar maanden en dat alleen maar op het verschuiven van een harde ondergrond, zoals mijn bureau enz. Je kan het redelijk goede zien, maar ik heb het kassaticketje niet meer . Wel de Sony garantie. Edit: En me garantie is ook vervallen, ik heb hem open geschroefd. Wat nu? Bewerkt: 3 augustus 2008 door Froodooo Reageren
Ferre Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Geen bonnetje, zelf laten vallen en hem zelf opengemaakt. De winkel kan je niet helpen zonder bonnetje, en zonder garantie is het niet gratis. Dan moet je zelf de reparatiekosten betalen. Schrik niet als dat rond de 100 euro is... Edit: Als de valpartij de oorzaak niet is dan snappen ze dat toch ook wel? Bewerkt: 3 augustus 2008 door Ferre Reageren
Fuffie Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Geen bonnetje, zelf laten vallen en hem zelf opengemaakt. De winkel kan je niet helpen zonder bonnetje, en zonder garantie is het niet gratis. Dan moet je zelf de reparatiekosten betalen. Schrik niet als dat rond de 100 euro is...Edit: Als de valpartij de oorzaak niet is dan snappen ze dat toch ook wel? Ik had het al tegen Miek gezegt, als je boven de 100 euro uitkomt zal ik het niet gaan doen Het is dan beter als je dan nog even wacht. Trouwens er is een select knopje kapot, dat kan toch niet veel gaan kosten of wel :$ Reageren
Miek Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Het enigste dat kapot is is het knopje select, en het Home menu als ik een game afsluit. Reageren
Miek Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Whehehehheheheehehheh Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.