Jump to content

PSP gaat kapot.

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat je kan doen is je knopje eruit halen met een pincet of een dun mesje en daarna kijken of er te veel stof onder het knopje zit of iets anders wat het blokkeer. Is dit niet het geval moet jij je PSP bij een winkel laten maken of terug sturen naar Sony him self.

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Miek

13

• Fuffie

2

• Flitskikker

2

• GTA Haas

2

Geplaatst:

Als je lef hebt, kun je de psp zelf ook opendraaien. Dat heb ik ook gedaan. De garantie vervalt wel dan maar so be it. Misschien zit het knopje vast en moet je hem even goed doen. Tenminste, dat had ik.

Geplaatst:
Geen bonnetje, zelf laten vallen en hem zelf opengemaakt. De winkel kan je niet helpen zonder bonnetje, en zonder garantie is het niet gratis. Dan moet je zelf de reparatiekosten betalen. Schrik niet als dat rond de 100 euro is...

Edit: Als de valpartij de oorzaak niet is dan snappen ze dat toch ook wel?

Ik had het al tegen Miek gezegt, als je boven de 100 euro uitkomt zal ik het niet gaan doen :(

Het is dan beter als je dan nog even wacht.

Trouwens er is een select knopje kapot, dat kan toch niet veel gaan kosten of wel :$

Ik denk van wel, de PSP moet dan open. En als je pech hebt moet er dan een compleet nieuw toetsenbord in, en dat gaat wat duiten kosten ben ik bang. Ik denk dat je beter uit bent om een nieuwe te kopen. Of een tweedehandse...

Geplaatst:

Het knopje werkt nog, toen ik hem opendeed, maar je moest heel erg drukken, en het toetsenbord blokkeerde nog altijd. Nu is m'n garantie weg, en blijft hetzelfde :(

Geplaatst: (bewerkt)

Probeer het anders gewoon bij de winkel. en zeg niet dat je hem hebt opengemaakt dat zien zij toch niet?

neem alle bonnetjes van de PSP + doos mee om ze te overtuigen dat je hem daar gekocht hebt. anders kun je gewoon naar een gameshop en verkoop em daar aan hun heb je iig geld 8)

Bewerkt: door forumrunner
Geplaatst:
Probeer het anders gewoon bij de winkel. en zeg niet dat je hem hebt opengemaakt dat zien zij toch niet?

neem alle bonnetjes van de PSP + doos mee om ze te overtuigen dat je hem daar gekocht hebt. anders kun je gewoon naar een gameshop en verkoop em daar aan hun heb je iig geld 8)

Ze zien bij sony wel of je de console open hebt gehaalt. Er zit namenlijk een stickertje in de binnenkant op de rand. Als je je psp openmaakt gaat automaties dat stickertje kapot. Maar zo´n toetsenbord is zelf makkelijk te vervangen. Ik zal wel kijken waar je die dingen kan kopen. Ik heb ze wel eens bij een ombouwwinkel zien liggen maar ik weet niet meer welke.

Geplaatst:

Ze zien bij sony wel of je de console open hebt gehaalt. Er zit namenlijk een stickertje in de binnenkant op de rand. Als je je psp openmaakt gaat automaties dat stickertje kapot. Maar zo´n toetsenbord is zelf makkelijk te vervangen. Ik zal wel kijken waar je die dingen kan kopen. Ik heb ze wel eens bij een ombouwwinkel zien liggen maar ik weet niet meer welke.

Het is een SCHERMTOETSENBORD dus het toetsenbord staat op het scherm en moet je met de knoppen van je PSP schrijven als een GSM en de garantie is vervallen.

Geplaatst: (bewerkt)

Het is een SCHERMTOETSENBORD dus het toetsenbord staat op het scherm en moet je met de knoppen van je PSP schrijven als een GSM en de garantie is vervallen.

De select toets zit toch vast? Dan moet je een toetsenbordje kopen. Hoe noem je zo´n ding dan voor je psp. Een knoppenbord. :bonk:

Update: Kijk ook hier eens. Hier staat ook hoe je dingen zelf kan repareren.

Bewerkt: door warrock_123_321
Geplaatst:

weet je al 100% zeker of het daar wel aan ligt? het kan ook zijn dt de firmware op de een of andere manier kapot is gegaan (het blijven een soort computers, en daar zitten onbetrouwbare kanten aan)

ik zou (nu die tog al kapot is) naar iemand toegaan met een pandora batterij, en aan hem vragen oftie de eerste firmare weer wil herstellen (dat kan daarmee)

dat zou ik doen...

Geplaatst:

Ik ben naar de Gameshop geweest waar ik hem kocht en na ik al het toetsenbord die kapot was toonden zeiden ze direct: Sony! Naja, ik heb geen garantie meer en ze zeiden dat het 95€ zou kosten om te repareren, nah, ik verkoop hem en daarna koop ik een 1200€ samengestelde PC voor GTA IV op te spelen met 3GB RAM. Daarna koop ik wel een nieuwe of wacht ik tot de PlayStation Portable 2 daadwerkelijk uitkomt..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...