Opbroek Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 als je op start duwt en dan bij stats en dan money dan staat daar hoeveel geld je hebt uitgegeven aan prostitues,maar ig weet niet hoe je aan hoeren kunt komen? xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 als je op start duwt en dan bij stats en dan money dan staat daar hoeveel geld je hebt uitgegeven aan prostitues,maar ig weet niet hoe je aan hoeren kunt komen?xD Probeer eens 's avonds goed om je heen te kijken of er op de stoep wat halfnaakte vrouwen lopen. Op Purgatory 'pak' ik ze altijd en laat ik een $50 job doen, als die klaar is stapt ze uit de auto, stap ik ook uit en schiet ik die andere neer, heb je je geld + wat extra terug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 als je op start duwt en dan bij stats en dan money dan staat daar hoeveel geld je hebt uitgegeven aan prostitues,maar ig weet niet hoe je aan hoeren kunt komen?xD Probeer eens 's avonds goed om je heen te kijken of er op de stoep wat halfnaakte vrouwen lopen. Op Purgatory 'pak' ik ze altijd en laat ik een $50 job doen, als die klaar is stapt ze uit de auto, stap ik ook uit en schiet ik die andere neer, heb je je geld + wat extra terug dezelfde methode hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 als je op start duwt en dan bij stats en dan money dan staat daar hoeveel geld je hebt uitgegeven aan prostitues,maar ig weet niet hoe je aan hoeren kunt komen?xD Probeer eens 's avonds goed om je heen te kijken of er op de stoep wat halfnaakte vrouwen lopen. Op Purgatory 'pak' ik ze altijd en laat ik een $50 job doen, als die klaar is stapt ze uit de auto, stap ik ook uit en schiet ik die andere neer, heb je je geld + wat extra terug dezelfde methode hier 70$ heb je hydraulics in je wagen. Maare Alex, wat jij zei, zoiets kwam ik vandaag nog op de stoep tegen xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 als je op start duwt en dan bij stats en dan money dan staat daar hoeveel geld je hebt uitgegeven aan prostitues,maar ig weet niet hoe je aan hoeren kunt komen?xD Probeer eens 's avonds goed om je heen te kijken of er op de stoep wat halfnaakte vrouwen lopen. Op Purgatory 'pak' ik ze altijd en laat ik een $50 job doen, als die klaar is stapt ze uit de auto, stap ik ook uit en schiet ik die andere neer, heb je je geld + wat extra terug dezelfde methode hier 70$ heb je hydraulics in je wagen. Maare Alex, wat jij zei, zoiets kwam ik vandaag nog op de stoep tegen xD Zolang je maar niet zegt dat je die toen ook 'gepakt' hebt vindt ik t goed xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan112 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 De hoeren kunnen in de game verschillende standjes doen Niko word wel verwent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr_smith Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 als je op start duwt en dan bij stats en dan money dan staat daar hoeveel geld je hebt uitgegeven aan prostitues,maar ig weet niet hoe je aan hoeren kunt komen?xD Probeer eens 's avonds goed om je heen te kijken of er op de stoep wat halfnaakte vrouwen lopen. Op Purgatory 'pak' ik ze altijd en laat ik een $50 job doen, als die klaar is stapt ze uit de auto, stap ik ook uit en schiet ik die andere neer, heb je je geld + wat extra terug dezelfde methode hier 70$ heb je hydraulics in je wagen. Maare Alex, wat jij zei, zoiets kwam ik vandaag nog op de stoep tegen xD Hoe krijg je hydraulics in je auto? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 je moet kiezen door met je pijltje naar boven te gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 In Bohan lopen veel Prostituee'en 's avonds. Probeer daar eens te kijken. Groetjes, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Even een antwoord op de vraag van Mr Smith Dat kan niet. Maar omdat als je NEUKT![/font] je auto heen en weer gaat en dat lijkt weer op de Hydraulighs (Kweet niet hoe je het schrijft ) Bewerkt: 3 augustus 2008 door igi0n Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 als je op start duwt en dan bij stats en dan money dan staat daar hoeveel geld je hebt uitgegeven aan prostitues,maar ig weet niet hoe je aan hoeren kunt komen?xD Probeer eens 's avonds goed om je heen te kijken of er op de stoep wat halfnaakte vrouwen lopen. Op Purgatory 'pak' ik ze altijd en laat ik een $50 job doen, als die klaar is stapt ze uit de auto, stap ik ook uit en schiet ik die andere neer, heb je je geld + wat extra terug dezelfde methode hier 70$ heb je hydraulics in je wagen. Maare Alex, wat jij zei, zoiets kwam ik vandaag nog op de stoep tegen xD Hoe krijg je hydraulics in je auto? Minderjarig of je snapt hem niet hahaha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nintendo5998 Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 ma kunde ge hen zien doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 ma kunde ge hen zien doen Ja dat ken, is alleen niet zo spectaculair als in een Pr0n-film[/font], Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.