PowerPats Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Ik persoonlijk erger me er rot aan dat als ik freemode aan het spelen ben er van die noobs rondlopen die je steeds doodschieten. Bijv ik ben lekker aan het stunten in freemode of ik zit met iemand in een helikopter en dan loopt er zo een mogool rond een rocketlauncher op me afschiet. Ik vindt dat Rockstar dit beter heeft moeten aanpakken. Ook zijn er vaak misverstanden gaande als ik freemode speel. Dan wil ik bijv iemand een lift geven omdat ie in de middle of nowhere staat begint ie opeens op mij te schieten Wat zijn jullie ervaringen ermee ? Reageren
Wienish Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Ik persoonlijk erger me er rot aan dat als ik freemode aan het spelen ben er van die noobs rondlopen die je steeds doodschieten. Bijv ik ben lekker aan het stunten in freemode of ik zit met iemand in een helikopter en dan loopt er zo een mogool rond een rocketlauncher op me afschiet. Ik vindt dat Rockstar dit beter heeft moeten aanpakken. Ook zijn er vaak misverstanden gaande als ik freemode speel. Dan wil ik bijv iemand een lift geven omdat ie in de middle of nowhere staat begint ie opeens op mij te schieten Wat zijn jullie ervaringen ermee ? Wat dacht je van Friendly Fire Off? Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) Met friendly fire krijg je nog steeds schade het duurt alleen wat langer en lang niet alle games hebben dat. Bewerkt: 2 augustus 2008 door powerpats Reageren
Wienish Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Met friendly fire krijg je nog steeds schade het duurt alleen wat langer en lang niet alle games hebben dat. Daarom kun je ook een Costum match starten met Private Slot 1? en ehh, als je friendly fire off hebt staan, en iemand blaast je auto op met bijv. een SMG, dan overleef ej de explosie en zul je ook in leven blijven. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Met friendly fire krijg je nog steeds schade het duurt alleen wat langer en lang niet alle games hebben dat. Daarom kun je ook een Costum match starten met Private Slot 1? en ehh, als je friendly fire off hebt staan, en iemand blaast je auto op met bijv. een SMG, dan overleef ej de explosie en zul je ook in leven blijven. Maar dat neemt niet weg dat nog steeds je auto beschadigt raakt als ze er op schieten... Lekke banden enzo...Eigenlijk zou je geen wapens moeten laten spawnen in de Free mode....Ik snap precies wat je bedoeld powerpats..... Ik erger me er ook aan.... Reageren
Robin B Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Ja ik zat lekker met de dead schommel aan het klooien. Met Grace_W,Busenitz enzo. Komt er zo'n noob Amerikaan genaamt: Claudius die op iedereen gaat schieten.Ik wil hem kicken maar helaas.Niet genoeg stemmen. Reageren
Think Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Ik speel alleen freemode met vrienden. Wat heb je er anders aan ? Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 ik vindt het ook kut het zijn soms sullen Reageren
THE_HYBRID Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 ik vindt het ook kut het zijn soms sullen ik blijf vaak uit de buurt van die gekken want die willen alleen kille als ze mij steets kille (erg frustrerend) dan neem ik altijd sterk wraak dan kill ik ze tot ze weg gaan Reageren
PowerPats Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Ik speel alleen freemode met vrienden. Wat heb je er anders aan ? Het is soms gewoon leuker om free mode te doen inplaats van singleplayer. Ik heb al genoeg van die Niko Bellic gezien en in freemode kan je lekker rampage doen en stunten zonder dat er politie komt en het lijkt of er in freemode betere wagens en motoren zijn. Reageren
Robin B Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Ik speel alleen freemode met vrienden. Wat heb je er anders aan ? Het is soms gewoon leuker om free mode te doen inplaats van singleplayer. Ik heb al genoeg van die Niko Bellic gezien en in freemode kan je lekker rampage doen en stunten zonder dat er politie komt en het lijkt of er in freemode betere wagens en motoren zijn. Ik speel de storyline opnieuw omdat ik Three Leaf clover wil doen . Ja Freemode is lekker rustig. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 ja bij freemode vind je na 2minuten meestal al een infernus en in single player duurt het soms een uur Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 ja bij freemode vind je na 2minuten meestal al een infernus en in single player duurt het soms een uur dat vindt ik niet echt goed gedaan Reageren
I MICK I Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Ik persoonlijk erger me er rot aan dat als ik freemode aan het spelen ben er van die noobs rondlopen die je steeds doodschieten. Bijv ik ben lekker aan het stunten in freemode of ik zit met iemand in een helikopter en dan loopt er zo een mogool rond een rocketlauncher op me afschiet. Ik vindt dat Rockstar dit beter heeft moeten aanpakken. Ook zijn er vaak misverstanden gaande als ik freemode speel. Dan wil ik bijv iemand een lift geven omdat ie in de middle of nowhere staat begint ie opeens op mij te schieten Wat zijn jullie ervaringen ermee ? Wat dacht je van Friendly Fire Off? Off Turf War! Reageren
I MICK I Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Ik speel alleen freemode met vrienden. Wat heb je er anders aan ? Ik doe free mode ook alleen met vrienden . Anders doe ik meestal Deathmatch , Turf War , of Gta Race. Greetz Liberty-city10 Bewerkt: 3 augustus 2008 door Liberty-city10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.