Jump to content

Free mode = Deathmatch


PowerPats

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    5

  • PowerPats

    4

  • gta-san-andreas-lover1000

    2

  • Wienish

    2

Daarom ben ik ook een clan begonnen :D Als je dan Free Mode speelt, en iemand doet lastig dan val je met je hele clan die persoon aan tot ie weg gaat of stopt met killen _O_

Btw, sorry voor de dubbelpost

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Ook een leuk trucje wat ik eens deed toen iemand me maar dood bleef schieten als ik spawnde;

ik legde m'n controller weg en ging wat anders doen, met op de achtergrond gta en zag dat ie nog steeds doorging ook al bewoog ik niet.

Na een minuut of tien stiekum wel je controller pakken, en als hij dan een beetje verveeld raakt en iets dichterbij komt, in 1 keer een headshot geven van dichtbij. In mijn verbeelding schrok ie zich rot :-) en toen een andere free-mode opgezocht

Link to comment
Delen op andere websites

Ook een leuk trucje wat ik eens deed toen iemand me maar dood bleef schieten als ik spawnde;

ik legde m'n controller weg en ging wat anders doen, met op de achtergrond gta en zag dat ie nog steeds doorging ook al bewoog ik niet.

Na een minuut of tien stiekum wel je controller pakken, en als hij dan een beetje verveeld raakt en iets dichterbij komt, in 1 keer een headshot geven van dichtbij. In mijn verbeelding schrok ie zich rot :-) en toen een andere free-mode opgezocht

haha ja dat is focking irritant als je gewoon ff samen met wat vrienden wil testen hoe hard auto's gaan op het vliegveld komen er een paar van die mongolen met heli's en die lanceren je dan met hun wieken dag mooie sultan rs ofzo:P

Link to comment
Delen op andere websites

srry maar de oplosing is simpel.

laat jezelf gewoon vermoorden dan word het voor hun vanzelf saai.

maar er zijn mensen met een bepaalde trots en die doen dat niet.

dan ontwijk je de ieritante spelers en speel je met de goede.

(wat ook helpt)niet terug schieten,of als je in een auto zit tuteren.

of kicken

helpt dit? :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

vandaag had ik nog een nare ervaring met zo een deathmatcher.

dus ik reed in een auto op het vliegveld en hij kwam me achterna en begon op mijn auto te schieten. mijn auto stond in brand maar ik bleef gewoon in mijn auto zitten. omdat ik wist dat ik het zou overleven. dus de auto ontploft en de auto van die andere staat nu ook in brand. die sukkel kijkt als een idioot naar mij als hij ziet dat ik niet dood ben. dus hij stapt uit en inplaats van weg te rennen blijft hij op zijn auto staan omdat hij denkt dat explosies je niet kunnen verwonden omdat hij zag dat ik niet dood was.maar dat kan alleen als je in je auto blijft zitten. Dus de auto ontploft en hij gaat dood. lekker voor hem. wat een noob was dat.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het niet erg vind in zelfs leuk in freemode en ik schiet dan trouwens ook maar daar doe ik freemode voor :cya:

Ik doe Free-Mode om een beetje lol te maken, stunt uithalen en gewoon lekker crossen met vrienden etectra. Als je wilt knallen, waarom doe je dan geen Deathmatch of Team Deatmatch? :7

Link to comment
Delen op andere websites

ik pak meestal een heli of iets anders en ik negeer ze zoveel mogelijk maar as ik ze zien wandelen en ik kom dan aangereden dan kan ik het niet laten om ze aan te rijden :puh:

Dan met de heli! Worden ze weggeblazen door de wieken :schater: ! Lol!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...