oostzaan Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik zoek altijd een freemode met friendly fire off.. Ik vind het ook irritant als iedereen op je knald maar je kan er niets van zeggen want het is nie verbode. Reageren
Robin B Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Dan met de heli! Worden ze weggeblazen door de wieken ! Lol! Helpt altijd ! Dan irriteren ze jonge! Reageren
kiefer Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 (bewerkt) Zo jullie nemen die Free mode wel erg serieus Je ken toch ook gewoon Party mode doen ? Ik snap het probleem niet. Ik lig juist altijd in een duik als zo'n gozer 1000x gaat toeteren met ze crossmotor. Tuurlijk snap ik wel dat hij wilt dat ik achterop kom. En dan ? Dan zit ik achter op.. daar heb ik toch TOTAAL geen behoefte aan ? Sorry hoor maar ik lig echt helemaal plat met Free Mode. Wat wel vervelend is, is dat als je al in Free mode zit en je klikt weer op free mode om in een andere server te komen. Dat je dan weer in de zelfde komt. *vaak* Bewerkt: 3 september 2008 door kiefer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.