Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Help, ik heb een mod geinstalleerd met SAMI, ik start het spel op, en bij het laden blijft het hangen.

Wat kan ik eraan doen ?

Geplaatst:

Jij zal waarschijnlijk hebben liggen te modden met een V2 van SA. Kijk dit even na. ;)

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. :)

De downgrader moet je uitpakken met Winrar en na het uitpakken het .exe bestand uitvoeren. Klik een paar keer op next en dan ben je klaar. ;)

Overigens raad ik je SAMI af, je moet een handmatige tool proberen. Installers geven namelijk vaak errors, en emt SAMI kan je ook alleen maar auto's instaleren. Daarom raad ik je de IMG Tool aan. Het duurt wat langer dan normaal, maar het is 100% bug-vrij. (Behalve met een foute mod.:7 ).

Download IMG Tool

Handleiding IMG Tool

Geplaatst:
Jij zal waarschijnlijk hebben liggen te modden met een V2 van SA. Kijk dit even na. ;)

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. :)

De downgrader moet je uitpakken met Winrar en na het uitpakken het .exe bestand uitvoeren. Klik een paar keer op next en dan ben je klaar. ;)

Overigens raad ik je SAMI af, je moet een handmatige tool proberen. Installers geven namelijk vaak errors, en emt SAMI kan je ook alleen maar auto's instaleren. Daarom raad ik je de IMG Tool aan. Het duurt wat langer dan normaal, maar het is 100% bug-vrij. (Behalve met een foute mod.:7 ).

Download IMG Tool

Handleiding IMG Tool

Bedankt! :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...