Jump to content

Problemen met toetsenbord

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Voor de Driving School van SA moet je 3 toetsen te gelijk kunnen indrukken, en bij bijvoorbeeld Driver (1) zal het ook handig zijn. Maar ik kan maximaal maar twee toetsen tegelijk indrukken! Zodra ik drie toetsen tegelijk indruk hoor ik steeds zo'n beep-beep-beep geluid! En ik heb zojuist een nieuw toetsenbord van Logitech gekocht (bij mn ouwe toetsenbord had ik hetzelfte probleem)! Hoe kan ik er voor zorgen dat ik dit niet heb (dat ik dus wel drie toetsen tegelijk kan indrukken)? Please help!

Geplaatst:
Hallo,

Voor de Driving School van SA moet je 3 toetsen te gelijk kunnen indrukken, en bij bijvoorbeeld Driver (1) zal het ook handig zijn. Maar ik kan maximaal maar twee toetsen tegelijk indrukken! Zodra ik drie toetsen tegelijk indruk hoor ik steeds zo'n beep-beep-beep geluid! En ik heb zojuist een nieuw toetsenbord van Logitech gekocht (bij mn ouwe toetsenbord had ik hetzelfte probleem)! Hoe kan ik er voor zorgen dat ik dit niet heb (dat ik dus wel drie toetsen tegelijk kan indrukken)? Please help!

Andere toesten instellen.

Geplaatst:

Ja goed idee misschien is mijn gamepad ervoor in te stellen. Stom dat ik daar niet op gekomen ben. Ik ga het proberen!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...