brbgtaplayer Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Hallo, Voor de Driving School van SA moet je 3 toetsen te gelijk kunnen indrukken, en bij bijvoorbeeld Driver (1) zal het ook handig zijn. Maar ik kan maximaal maar twee toetsen tegelijk indrukken! Zodra ik drie toetsen tegelijk indruk hoor ik steeds zo'n beep-beep-beep geluid! En ik heb zojuist een nieuw toetsenbord van Logitech gekocht (bij mn ouwe toetsenbord had ik hetzelfte probleem)! Hoe kan ik er voor zorgen dat ik dit niet heb (dat ik dus wel drie toetsen tegelijk kan indrukken)? Please help! Reageren
FerryN Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Hallo,Voor de Driving School van SA moet je 3 toetsen te gelijk kunnen indrukken, en bij bijvoorbeeld Driver (1) zal het ook handig zijn. Maar ik kan maximaal maar twee toetsen tegelijk indrukken! Zodra ik drie toetsen tegelijk indruk hoor ik steeds zo'n beep-beep-beep geluid! En ik heb zojuist een nieuw toetsenbord van Logitech gekocht (bij mn ouwe toetsenbord had ik hetzelfte probleem)! Hoe kan ik er voor zorgen dat ik dit niet heb (dat ik dus wel drie toetsen tegelijk kan indrukken)? Please help! Andere toesten instellen. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Ja goed idee misschien is mijn gamepad ervoor in te stellen. Stom dat ik daar niet op gekomen ben. Ik ga het proberen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.