Gtafish Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) gegroet gta spelers , ik heb een vraag , als ik met een foto camera een foto neem , kan ik hem dan weer terug zien ? zoja waar en hoe ps , wel san andreas , op de pc ps, bedankt alvast gr. GTAFISH Bewerkt: 2 augustus 2008 door Gtafish Reageren
A-Traxx Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Gewoon naar het pauze menu gaan en dan naar "Galery". Daar zijn alle foto's opgeslagen die je neemt. Je moet wel de foto's op een speciale manier nemen. Dit weet ik alleen voor de ps2, daar is het L1 + R1 en dan vraagt hij of je de foto wil opslaan. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Op de PC moet je je foto's eerst laten opslaan in de galerij, die zich in de San Andreas User Files bevind. Je gaat dan naar 'Options -> Display Settings -> Store Gallery Photo's ' en drukt erop tot het op on staat. Als je een foto hebt getrokken moet je naar de map Gallery in San Andreas User Files en zul je je foto's zien staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.