Black Admiral Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Ik heb Kenji in die ene missie vermoord, terwijl ik nog missies van die kerel had staan, dus die zijn weg. Ik heb nu het pijnlijke gevoel dat ik GTA III niet 100% kan uitspelen op deze save-game. Is dat waar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Ja dat is waar je zou weer overnieuw moeten beginnen of heb je nog een savegame van voor die missie. suc6. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Je kan ook >>hier<< een savegame downloaden vóór de missie dat je Kenji moet vermoorden en dan éérst de Kenji missies doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Teleurstellend, op z'n zachts gezegd. Kan ik wéér opnieuw beginnen. Nou ja, toch bedankt allebei! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Doe je best en zal ik ook zo vast zeggen two faced tanner kan je niet meer doen naar de missie grand theft aero. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Oh, gouden tip! Bedankt! Anders was ik weer de Sjaak! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Geen dank daar ben ik lid voor geworden om andere te helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 't Is je wel goed gelukt dan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 't Is je wel goed gelukt dan! Whaha, maar goed. Maak het niet moeilijk als het gemakkelijk is. Download nou gewoon die savegame en je bent weer zo ver zoals je vroger was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 Om verdere problemen te voorkomen, bekijk dan het Missieoverzicht van GTAIII eens. Bij verschillende missies staat een opmerking, een klein omhoog geplaatst cijfertje, zoals je ook kunt zien bij de legenda rechts. Onderaan kun je zien wat de opmerking inhoud, op deze manier ben je voorbereid op eventuele fouten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 Ja, dat had ik inderdaad eigenlijk moeten doen voordat ik mijn savegame begon... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.