Black Admiral Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Ik zoek een GTA-Box met GTA SA, VC en III voor de PC. Weet iemand waar ik die kan vinden? Hij is niet op Marktplaats.nl (Ik weet dat dit een topic voor San Andreas is, maar anders moest ik hem drie keer plaatsen.) Reageren
cj101 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Kijk anders bij bol.com of op e-bay of zoek verder op internet. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Zo'n box bestaat geloof ik alleen voor de Xbox versie van GTA. Het beste kun je dus even op Marktplaats of Ebay kijken naar een pack met de 3 GTA's voor de PC of even na de winkel alle 3 de GTA's kopen, ze zijn niet meer zo duur en kosten ± €50 bij elkaar. Reageren
Black Admiral Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Ja, ik heb op bol.com een 'Pack' van Grand Theft Auto en Grand Theft Auto London gekocht. Maar ik denk dat ik ze allemaal wel los koop. Maar toch bedankt voor de reactie's! P.S. Ik heb al die GTA's al, maar ik wil ze even in perfecte staat voor mijn nieuwe GTA-Collectie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.