Jump to content

Jouw lievelings Outfit

The Outlaw

23 leden hebben gestemd

1. 1. Jouw lievelings Outfit

• Street Outfit
      8
    • Soiree
      5
    • Coveralls
      0
    • Country Club
      1
    • Havana
      4
    • Bank Robber
      4
    • Casual
      5
    • Mr. Vercetti
      11
    • Tracksuit
      3
    • Frankie
      0

Recommended Posts

De fijnste om mee rond te lopen vind ik de Casual, lekker strak mooi outfit, niet te moeilijk. De leukste vind ik de Coverall, vooral als je een filmpje in een missie hebt. De BankJob is daar ook wel leuk voor, moet je als eerste bedrijf de Malibu Club kopen en die meteen afmaken. Kun je alle filmpjes doen met zo'n masker op. Niet erg logisch dat je tegen zo iemand ga praten.....

Delen op andere websites

In Vice City vond ik het altijd grappig dat als je een missie ging doen waar een introfilmpje in zat, je de outfit die je aanhad gewoon hield, behalve in missies waar je juist een outfit nodig had. Dan eerst de missies van Ken Rosenberg doen, totdat je die van Cortez krijgt, dan tot en met Guardian Angels dat je ze van Diaz krijgt, die helemaal doen en dan Death Row, dan Rub Out en vervolgens Shakedown. Dan even de Dirtring 2 keer doen binnen 5 minuten dat je de Malibu Club kunt kopen, die even uitspelen (Heb The Driver pas in één keer gehaald, Sabre Turbo was ook nog eens gemodificeerd in een Shelby-GT500, was very blij), en dan voor elke missie de outfit Bank Job gebruiken, echt een stomme fout, wat denk je, jij zit in de Film Studio (missie Recruitment Drive) een filmopname te maken en ineens komt er een vent met een overvalspak binnenlopen, haha. Zal eens kijken of ik er een paar screens van kan maken, wel funny. Of jezelf vercodificeren als Diaz en dan zijn missies doen, vond ik echt leuk. Ongeveer hetzelfde verhaal voor het Coverall outfit...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...