Jump to content

gta san andreas stuk

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey luitjes,

ik heb voordat ik gta san andreas op mijn comp ging zetten ff eerst alles doorgelezen wat jullie zeiden.

ik had die patch gedownload hij is nu versie 1.0, en gebruik sami wat het overgens niet goed doet.

ik heb nu dat als ik gta opstart ik start new game heb een paar mods toegevoegd ik had namelijk nog geen save game, dan staat er half tijdens het laden dat die het niet doet en sluit zichzelf af.

ik ben hier nogal boos over omdat het eropzetten nogal sloom duurde etc.

ik ben erg dankbaar als iemand hier een oplossing voor heeft, wat waarschijnlijk gta eropnieuw opzetten word.

Geplaatst:

Dan zit er waarschijnlijk toch iets fout in de mods die je hebt geïnstalleerd.

Ik weet niet wat je allemaal erin hebt gezet maar gebruik IMGTool, hierbij moet je wel de mods er handmatig in zetten maar ze werken wel.

Maak trouwens altijd een backup voor dat je de orginele files vervangt!

Geplaatst:
Dan zit er waarschijnlijk toch iets fout in de mods die je hebt geïnstalleerd.

Ik weet niet wat je allemaal erin hebt gezet maar gebruik IMGTool, hierbij moet je wel de mods er handmatig in zetten maar ze werken wel.

Maak trouwens altijd een backup voor dat je de orginele files vervangt!

ik denk het eigenlijk niet, of wel want ze zeggen dat er in sami veel bugs zitten en dat het slecht is.

ik heb 4 auto's erin gezet en een backup gemaakt van rockstar games map.

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien toch proberen met IMGTool.

En maak een backup van de vervangen files en zet ze ergens op je pc zodat als het fout gaat je ze zo kan terugzetten.

Het kan ook zijn dat er bij de readme van de mods misschien nog een line zat die je bij de carcols.dat, carmods.dat, vehicle.ide of handling.cfg had moeten vervangen.

Deze bovengenoemde bestanden zijn in de map Rockstar Games/GTA San Andreas/data

Bewerkt: door joppie
Geplaatst:
Misschien toch proberen met IMGTool.

En maak een backup van de vervangen files en zet ze ergens op je pc zodat als het fout gaat je ze zo kan terugzetten.

Het kan ook zijn dat er bij de readme van de mods misschien nog een line zat die je bij de carcols.dat, carmods.dat, vehicle.ide of handling.cfg had moeten vervangen.

Deze bovengenoemde bestanden zijn in de map Rockstar Games/GTA San Andreas/data

oke ik ga dan dat IMGtool opzoeken ik zag het laats staan.

moet ik dan het spel eropnieuw opzetten of kan ik wat met die backup doen die ik heb van Rockstar Games/GTA San Andreas ik ben namelijk nog een noobje die voor het eerst alles hier doet met modden etc.

Ik zou opnieuw installeren, het duurt nogal lang om de map Rockstar Games weer neer te zetten zodat de oude map er weer staat denk ik.

Installeren is met een halfuurtje gedaan, iets minder zelfs volgens mij.

EDIT: zet anders alleen de map data terug als je alleen daarin hebt gemod.

Geplaatst:
Ik zou opnieuw installeren, het duurt nogal lang om de map Rockstar Games weer neer te zetten zodat de oude map er weer staat denk ik.

Installeren is met een halfuurtje gedaan, iets minder zelfs volgens mij.

oke dan is het zeker ook wel verstandig om die mods en sami ook gelijk weg te gooien en IMGtool te installeren

de mods niet, die probeer je dan met de IMGTool te installeren, als je de bestanden nog hebt.

Wel SAMI weggooien.

En lees dan ook goed de readme's daar staat altijd wel nuttige info in, bijvoorbeeld de lines die je bij sommige mods moet veranderen.

Staat allemaal uitgelegd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...