Jump to content

vastgelopen..

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat je ook nog kunt doen is het in compatibiliteitsmodus draaien, dus rechtsklik op gtasa.exe naar het tabblad compatibiliteit gaan en hem daar op windows xp zetten.

Volgens mij staatie daar bij mij al op.

overigens is mijn pc nagenoeg hetzelfde qua systeem als die van jouw. dus dat moet wel lukken.

edit: hmm, bij mij doetie het gewoon zonder compatibileitsmodus, maar het valt te proberen natuurlijk, anders zou ik -wat ik al zei- proberen een nieuwe windows acount te maken.

@hieronder: succes ermee!! we horen het dan morgen wel ;)

Bewerkt: door Ymosky
Geplaatst:
Wat je ook nog kunt doen is het in compatibiliteitsmodus draaien, dus rechtsklik op gtasa.exe naar het tabblad compatibiliteit gaan en hem daar op windows xp zetten.

Volgens mij staatie daar bij mij al op.

overigens is mijn pc nagenoeg hetzelfde qua systeem als die van jouw. dus dat moet wel lukken.

edit: hmm, bij mij doetie het gewoon zonder compatibileitsmodus, maar het valt te proberen natuurlijk, anders zou ik -wat ik al zei- proberen een nieuwe windows acount te maken.

Maar hij zei dat GTA het eerst wel deed dus zonder compatibiliteit dus ik denk niet dat het helpt :D

Geplaatst:

doet t ook niet :( damn, lig er gewoon om te stressen dat ik gewoon niet begrijp hoe dit nou kan...

K heb wel van een vriend gehoord dat als je sp1 hebt dat het wel kan werken(raar want net deet ie het wel, zonder sp1). maar weet zelf ook dat de kans er ook is dat je pc door sp1 crasht omdat niet alle hardware nog sp1 ondersteunen (weet niet of dat bij mij ook zo is)

k denk dat ik gewoon terug ga naar xp, tenzij iemand me een reden verteld dat dat ook niet kan :S

Geplaatst:

Aangezien dit om vista gaat, en ik dezelfde problemen heb gehad, probeer hem eens als administrator te spelen.

Zelf heb ik ook vista, en ik heb m'n vertrouwen er in verloren. :N

Geplaatst:

Ik heb zelf ook vista, ik heb geen flauw idee of ik sp1 heb. Volgens mij sp2 aangezien ik bij de updategeschiedenis beveiligingsupdates voor sp2 zie staan?

Maar ik speel wel op een administrator-acount. misschien is dat inderdaad nog een optie.

Geplaatst:

Voor het opnieuw installeren he:

Verwijder je ook de map Rockstar Games in de Program Files?

Want als e deinstalleert haal je alleen de speel software eraf die zorgen dat je het niet op een UBS stick zet en dan meeneemt maar je zult ook de SA map in Program Files moeten verwijderen wil je het nog eens proberen. en gewoon alles voor SA wat op je PC staa verwijderen en dan GTA:SA opnieuw installeren en dan meteen voor het modden downgraden of een SCM mod downloaden want SCMS doen het wel. Maar SCM raad ik je af dus probeer mijn manier eens _O_

Geplaatst:

@ymosky

SP2 kan je niet hebben voor vista, die is nog niet uitgebracht.

@zamgod

had zelfs bijna de neiging om de hele program files map weg te halen, maar dat was toch niet zo een goed idee. usbstick heeft bij mij niks met sa te maken. En ik zal nog eens laten zien wat ik allemaal verwijder als ik opnieuw installeer:

-in configuratiescherm gedaan, gecheckt of de mar rockstar ook echt weg was.

-en een keer handmatig de hele map weggehaald en via de cd de rest gedeinstaleert.

-elke keer alle snelkoppelingen weggehaald: op het bureaublad en in menu start.

-de map gta san andreas user files in mijn documenten verwijdert.

@jovu123

ben nu allang de admin van mn eigen pc heh... Staan ook nog geen andere accounts op.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...