Jump to content

Headset PS3

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik ben van plan om een bluetooth headset te kopen voor mijn ps3. Ik hoef geen heel duur geavanceerd ding, als hij het maar doet. Nou ben ik van plan om binnenkort even naar de stad te gaan en even de winkels af te zoeken naar een headset. en nou is mijn vraag:

Waar moet ik op letten om te zien of de headset compatible is met mijn PS3?

En eventueel de vraag of jullie nog goede en goedkope headsets weten.

Thnx

Mitchell

Geplaatst:

Ik heb even snel op internet wat online winkels afgesneld. Het regent namelijk op een aantal plaatsten in Nederland dus dan hoef je ook niet de regen in.

Hieronder vind je verschillende soorten headsets op verschillende online winkels:

Logitech Vantage USB PS3 headset

USB Headset

Bluetooth Headset

Dit zijn er maar 3, de laatste 2 komen van Bol.com. Als je voor 21:00 bestelt heb je ze morgen in huis. Wil je echt persee de stad in zou ik naar winkels gaan zoals: Saturn, Dixons, Media Markt enz. Succes :sigaar: .

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wou ook graag gaan voor een headset en ik heb er net een besteld.. maar ik weet niet of julie er al ervaring mee hebben, maar ik heb dit ding besteld .. Ik weet niet of het wat is maar ik heb wat opgevangen dat die jabra's goeie dingen zijn..

Laterzz, Tha-Block

Bewerkt: door Tha-Block

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...