Jump to content

Bouwen in Liberty City?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

ik wil graag wegen in Liberty City leggen zodat je er kan lopen..

Maar ik weet niet hoe ik in die hemel kom.

Wie kan me ff vertellen hoe ik dat doe als het wel kan?

Thanks ;)

Geplaatst:

Ga naar da Ganton Gym, ga achter de 2 boksballen bij de deur met een jetpack heel hoog! En dan ben je in liberty city.. Of op somige samp server.. Alleen als je daar al rijd zak je al gelijk weg!

Geplaatst: (bewerkt)

Moet je een Jetpack gebruiken en misschien een ingame object creater...

Bewerkt: door jovu123
Geplaatst:

Ik weet wel hoe ik daar kom dmv Ganton Gym glitch enzo (in mijn server is /lc al genoeg dan ben je er al) maar ik bedoel met de MTA Map Editor =/

Geplaatst:

Aangezien LC zich naar mijn weten in een andere dimensie bevindt is het (volgens mij) met de MTA:Race map editor niet mogelijk. Je zou eens kunnen proberen door in het map bestand een item coordinaten van liberty city te geven dan kan je in de editor zelf dat object selecteren en is er (ik dacht een gele) blip te zien op de radar.

Dat zou volgens mij de enigste manier zijn om er te geraken met de MTA:Race map editor. Misschien dat dit met de MTA:DM map editor vele eenvoudiger zal worden maar daarop zal je nog wel een tijdje moeten wachten denk ik.

Geplaatst:
Aangezien LC zich naar mijn weten in een andere dimensie bevindt is het (volgens mij) met de MTA:Race map editor niet mogelijk. Je zou eens kunnen proberen door in het map bestand een item coordinaten van liberty city te geven dan kan je in de editor zelf dat object selecteren en is er (ik dacht een gele) blip te zien op de radar.

Dat zou volgens mij de enigste manier zijn om er te geraken met de MTA:Race map editor. Misschien dat dit met de MTA:DM map editor vele eenvoudiger zal worden maar daarop zal je nog wel een tijdje moeten wachten denk ik.

Goed idee, zal ik eens gaan proberen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...