Jump to content

3D of Topdown.


.Sharingan

3D of Topdown  

140 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat denken jullie ?

    • 3D.
      58
    • Topdown.
      74


Recommended Posts

Hoop is een mooi woord. Maar heb alsjeblieft geen hoop dat 3D is. Het is gewoon niet mogelijk! :cya:

Het is best mogelijk. Het feit dat jij er bang voor bent dat het door 3D slechte graphics heeft, neemt niet weg dat het nog steeds mogelijk is. Totdat we een screen krijgen, blijft het gewoon afwachten wat Rockstar doet. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gammie_

    28

  • nintendo5998

    23

  • Loekoe

    19

  • MegaPilot

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoop is een mooi woord. Maar heb alsjeblieft geen hoop dat 3D is. Het is gewoon niet mogelijk! :cya:

Het is best mogelijk. Het feit dat jij er bang voor bent dat het door 3D slechte graphics heeft, neemt niet weg dat het nog steeds mogelijk is.

Ik denk eerder dat het punt met 3D is, dat als Rockstar deze geheel 3D maakt dat de graphics eronder gaan leiden. Want ik denk dat we wel 99% zeker kunnen zijn, dat deze niet mooi vloeiend zal worden. Tevens in vergelijking met de systeemeisen van het DS apparaat, kom je er al snel achter dat een topdown in Free roaming (Gta in dit geval dus) veel beter zou kunne uitpakken, wegens grote van de map, maar ook extra leuke functies en andere uitbreidingen. Maar inderdaad afwachten....

Link to comment
Delen op andere websites

Hoop is een mooi woord. Maar heb alsjeblieft geen hoop dat 3D is. Het is gewoon niet mogelijk! :cya:

Het is best mogelijk. Het feit dat jij er bang voor bent dat het door 3D slechte graphics heeft, neemt niet weg dat het nog steeds mogelijk is. Totdat we een screen krijgen, blijft het gewoon afwachten wat Rockstar doet. ^_^

Omg, lees alsjeblieft even dit hele topic door. Ik zeg niet wat ik vind, ik gebruik de feiten. Ik ben er zeker niet bang voor dat het gaat gebeuren. Ik ga absoluut niet weer uitleggen waarom het niet kan, ik heb het inmiddels met Gammie en Megapilot al meerdere malen uitgelegd. Lees dit hele topic eens door en baseer je uitspraken op feiten. Het IS gewoon niet mogelijk. Of jij dat nou hoopt of niet. Je mag hopen wat je wilt, maar het kans simpelweg niet. Besef dat nou eens. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees dit topic al vanaf het begin. ^_^

Het enige wat ik zeg is dat het wel mogelijk is, Driver kon toch ook op de GBA in 3D? Ik zeg dus dat het mogelijk is, er bestaat een kans dat het 3D wordt. Dat die kans kleiner is dan de kans dat het 2D wordt, maakt niks uit. Het is mogelijk, er is een kans. Het is in ieder geval niet onmogelijk, terwijl jij zei dat 3D onmogelijk was. Dat klopt dus niet. ;)

Tevens lijkt me het handig om het niet zo snel met de PSP Stories te vergelijken, o.a. doordat Rockstar al van een nieuwe engine gebruik maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga het serieus voor de laatse keer uitleggen. Je kan wel met leuke plaatjes aankomen van FIFA en al die andere lelijke shit. FIFA is GTA niet. GTA is Driver niet. Punt. Denk ff na ofzo. GTA had op de PSP al moeite om het te draaien, en de DS is in ongeveer 3x zo slecht. Als je alles 3 keer zo slecht/lelijk/klein maakt, krijg je GTA op de DS. En Driver was een af-schuw-e-lij-ke game. De game was kaal en er reden 3 auto's rond, die vaak alleen een andere kleurtje hadden. HALLO!??

En kom ook niet met die shit dat Rockstar met een nieuwe engine bezig is, de DS = een DS. Rockstar kan van de DS niet plots een PSP maken. Hoe leuk je die engine ook maakt. Simpel. Dat zijn de feiten die ik opnoem, geen meningen. 3D GTA kan de DS niet aan.

Bewerkt: door Loekoe
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga het serieus voor de laatse keer uitleggen. Je kan wel met leuke plaatjes aankomen van FIFA en al die andere lelijke shit. FIFA is GTA niet. GTA is Driver niet. Punt. Denk ff na ofzo. GTA had op de PSP al moeite om het te draaien, en de DS is in ongeveer 3x zo slecht. Als je alles 3 keer zo slecht/lelijk/klein maakt, krijg je GTA op de DS. En Driver was een af-schuw-e-lij-ke game. De game was kaal en er reden 3 auto's rond, die vaak alleen een andere kleurtje hadden. HALLO!??

En kom ook niet met die shit dat Rockstar met een nieuwe engine bezig is, de DS = een DS. Rockstar kan van de DS niet plots een PSP maken. Hoe leuk je die engine ook maakt. Simpel. Dat zijn de feiten die ik opnoem, geen meningen. 3D GTA kan de DS niet aan.

Waarom wachten we niet gewoon wanneer er een screen opduikt. Tevens komt er een nieuwe engine, die het resultaat nog spannender maakt. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk gwn 3D hoor, ze zullen nu wel snappen dat niemand een Top Down wil behalve de egte GTA-ers, waar het spel volgens mij niet op is gericht, maar op mensen/kinderen die al eens van GTA gehoord hebben en het wel leuk lijken om te spelen, maar alleen een DS hebben (maw: n00bs)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk gwn 3D hoor, ze zullen nu wel snappen dat niemand een Top Down wil behalve de egte GTA-ers, waar het spel volgens mij niet op is gericht, maar op mensen/kinderen die al eens van GTA gehoord hebben en het wel leuk lijken om te spelen, maar alleen een DS hebben (maw: n00bs)

Wil je nu AUB het hele topic lezen, of moeten gammie_/Loekoe/ik onze kostbare tjd besteden aan luie mensen die niet eens de moeite nemen om hun ogen te gebruiken :@

Ik neem de moeite niet meer.

Alles is besproken, lees het topic door.

:dans: MegaPilot. :dans:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk gwn 3D hoor, ze zullen nu wel snappen dat niemand een Top Down wil behalve de egte GTA-ers, waar het spel volgens mij niet op is gericht, maar op mensen/kinderen die al eens van GTA gehoord hebben en het wel leuk lijken om te spelen, maar alleen een DS hebben (maw: n00bs)

Wil je nu AUB het hele topic lezen, of moeten gammie_/Loekoe/ik onze kostbare tjd besteden aan luie mensen die niet eens de moeite nemen om hun ogen te gebruiken :@

Ik neem de moeite niet meer.

Alles is besproken, lees het topic door.

:dans: MegaPilot. :dans:

Idd, jullie zijn het met elkaar eens dus het MOET wel kloppen

Link to comment
Delen op andere websites

Idd, jullie zijn het met elkaar eens dus het MOET wel kloppen

Dat is absoluut het punt niet, in iedergeval niet in mijn ogen. Ik heb heb alleen gebaseerd op technische feitjes en specificaties van de DS. We zullen het resultaat vanzelf wel zien :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat die nieuwe engine touchscreen besturing zal zijn.

of iets met het touchscreen.

ik vind het alleen frustrerend dat R* nog altijd geen screens heeft :ch:

mischien doen ze het expres voor de spanning :cab:

Dat denk ik ook, aangezien er nog niet eerder een Gta game is in combinatie met een touchscreen ^_^ .

Overigens frustreert het mij ook mateloos dat we nog geen screens hebben. Nog krap 4 maandjes voor de realisme van Gta CTW... Terwijl van de Sims 3 en Mafia 2 al boordevol screenshots en trailers zijn, terwijl die datum pas voor 2009 staat :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...