Koen729 Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Idd, jullie zijn het met elkaar eens dus het MOET wel kloppen Dat is absoluut het punt niet, in iedergeval niet in mijn ogen. Ik heb heb alleen gebaseerd op technische feitjes en specificaties van de DS. We zullen het resultaat vanzelf wel zien Ja, dat proberen mensen jullie al de hele tijd te zeggen.. Ik heb zelf ook op topdown gestemd, want dat hoop ik. 3D speel ik toch liever op mn PS3, en 2D lijkt me wel grappig.. Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 ik denk dat die nieuwe engine touchscreen besturing zal zijn.of iets met het touchscreen. ik vind het alleen frustrerend dat R* nog altijd geen screens heeft mischien doen ze het expres voor de spanning Dat denk ik ook, aangezien er nog niet eerder een Gta game is in combinatie met een touchscreen . Overigens frustreert het mij ook mateloos dat we nog geen screens hebben. Nog krap 4 maandjes voor de realisme van Gta CTW... Terwijl van de Sims 3 en Mafia 2 al boordevol screenshots en trailers zijn, terwijl die datum pas voor 2009 staat dat is juist oneerlijk Reageren
gammie_ Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Ja, dat proberen mensen jullie al de hele tijd te zeggen.. Ik heb hier geen zin in om nog eindeloos deze discussie te gaan houden, ik snap daarom ook niet waarom je zo'n opmerking maakt, want dat is gewoon uitlokken op onzinnige discussies of het ''wellus nietus'' spelletje... of iemand dat wel of niet gezegd heeft. Ik heb zelf ook al zo vaak geroepen ''We zullen het vanzelf wel zien'' en enkele specificaties ect. laten zien, puur gebaseerd op feiten en realiteit. Dus als je dan toch zo graag die verwanternis naar me wilt uitbrengen, lees dan liever eerst even dit topic aandachtig door Reageren
Loekoe Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Nu kan ik toch een lach niet onderdrukken. De meeste mensen bléren hier maar wat in het rond, en basseren hun reacties op niets. Sommige reacties slaan gewoon nergens op! We zullen het altijd niet met elkaar eens zijn, maar komen jullie ook eens met goede argumenten en feiten. Ik wil mijn tijd wel verdoen aan dat soort personen, die een goede discussie voeren. Maar dat is hier niet van echt heeauuug niveau. Reageren
Masturmind Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 (bewerkt) Ligt het niet voor de hand dat het gwn 3D wordt? R* is egt niet zo dom dat ze een Top Down gaan uitgeven, ze weten heus wel dat dat niet verkoopt Mvg M² Edit: Spelfout die erg verwarrend was Bewerkt: 3 september 2008 door Masturmind Reageren
Miek Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Ik denk dat ze de Engine van GTA2 zouden gebruiken, maar helemaal aanpassen. Reageren
Loekoe Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Ligt het niet voor de hand dat het gwn 3D wordt? R* is egt niet zo dom dat ze een Top Down gaan uitgeven, ze weten heus wel dat dat niet verkoopt Mvg M² Edit: Spelfout die erg verwarrend was Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Ligt het niet voor de hand dat het gwn 3D wordt? R* is egt niet zo dom dat ze een Top Down gaan uitgeven, ze weten heus wel dat dat niet verkoopt Mvg M² Edit: Spelfout die erg verwarrend was volgens informatie die ik las werden de eerste topdown games zeer goed verkocht Reageren
Loekoe Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Klopt, GTA en GTA 2 zijn echt supergoed verkocht! En dat gaat het op de DS weer doen! Reageren
Masturmind Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 (bewerkt) Ligt het niet voor de hand dat het gwn 3D wordt? R* is egt niet zo dom dat ze een Top Down gaan uitgeven, ze weten heus wel dat dat niet verkoopt Mvg M² Edit: Spelfout die erg verwarrend was volgens informatie die ik las werden de eerste topdown games zeer goed verkocht Ja dat weet ik, maar tijden veranderen. GTA en GTA 2 zijn nog steeds wel leuk, maar er komen altijd nieuwe games bij, en die zijn bedoelt om beter te zijn dan hun voorgangers. Dan zijn z in het geval van GTA dan ook bijna altijd, en ik denk dat R* ook weet dat als mensen moeten kiezen tussen GTA TopDown en bv GTA IV, demeeste GTA IV kiezen. Bovendien is deze GTA bedoelt om geld te verdienen, anders zou die niet op de DS verkocht worden. Het is voor n00bs die GTA te gek vinden, mr zelf nix anders hebben dan een DS, en daarnaast dan nog d gwne GTA-ers. BTW: Ik noem niemand op dit forum een n00b hoor, als dat zo overkomt Bewerkt: 7 september 2008 door Masturmind Reageren
the_dan Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 de ds kan wel foto's aan :dans: :dans: als de ds 24 foto's per seconden laat draaien heb je een normaal lopende game dan kan het 3d worden getekend 3d niet gemoddeleerd gewoon 10000000000 foto's nemen in paint:P dan kan het lukken:P zonder topdown Reageren
the_dan Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 (bewerkt) zoiets als dit :dans:thedan:dans: Bewerkt: 7 september 2008 door the_dan Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 (bewerkt) Ligt het niet voor de hand dat het gwn 3D wordt? R* is egt niet zo dom dat ze een Top Down gaan uitgeven, ze weten heus wel dat dat niet verkoopt Mvg M² Edit: Spelfout die erg verwarrend was volgens informatie die ik las werden de eerste topdown games zeer goed verkocht Ja dat weet ik, maar tijden veranderen. GTA en GTA 2 zijn nog steeds wel leuk, maar er komen altijd nieuwe games bij, en die zijn bedoelt om beter te zijn dan hun voorgangers. Dan zijn z in het geval van GTA dan ook bijna altijd, en ik denk dat R* ook weet dat als mensen moeten kiezen tussen GTA TopDown en bv GTA IV, demeeste GTA IV kiezen. Bovendien is deze GTA bedoelt om geld te verdienen, anders zou die niet op de DS verkocht worden. Het is voor n00bs die GTA te gek vinden, mr zelf nix anders hebben dan een DS, en daarnaast dan nog d gwne GTA-ers. BTW: Ik noem niemand op dit forum een n00b hoor, als dat zo overkomt De DS is wel veel beter verkocht dan de PSP, dus waarom de DS zo afzeiken Ik heb er 1, ja, je komt jaloers over, en leer eens een topic vanaf het begin te lezen, allemaal mensen die het niet met ons eens waren... gammie_ en Loekoe(dacht ik? ) hebben het zeer mooi uitgelegd. Ik snap nu nog niet dat je hun feiten zo kunt weerleggen. Het enige dat je kan doen is zeggen: "We wachten op screens". En ja, dar zou je gelijk in hebben, technisch gezien hebben we nu groot gelijk wat betreft de technische capaciteiten van de DS. De kans op 3D KAN, maar zou niet mooi zijn... Lees het topic aandachtig door aub MegaPilot. Edit: @ the dan: Als je me wilt nadoen, doe het dan goed. Edit 2: Ja, het is Loekoe Edit 3: @ gammie_: Je kan het zo mooi uitleggen Bewerkt: 7 september 2008 door MegaPilot Reageren
gammie_ Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Ligt het niet voor de hand dat het gwn 3D wordt? R* is egt niet zo dom dat ze een Top Down gaan uitgeven, ze weten heus wel dat dat niet verkoopt Mvg M² Edit: Spelfout die erg verwarrend was volgens informatie die ik las werden de eerste topdown games zeer goed verkocht Ja dat weet ik, maar tijden veranderen. GTA en GTA 2 zijn nog steeds wel leuk, maar er komen altijd nieuwe games bij, en die zijn bedoelt om beter te zijn dan hun voorgangers. Dan zijn z in het geval van GTA dan ook bijna altijd, en ik denk dat R* ook weet dat als mensen moeten kiezen tussen GTA TopDown en bv GTA IV, demeeste GTA IV kiezen. Bovendien is deze GTA bedoelt om geld te verdienen, anders zou die niet op de DS verkocht worden. Het is voor n00bs die GTA te gek vinden, mr zelf nix anders hebben dan een DS, en daarnaast dan nog d gwne GTA-ers. BTW: Ik noem niemand op dit forum een n00b hoor, als dat zo overkomt Je geeft dus aan met ''tijden veranderen'', dat topdown overgaat naar 3D daar heb je inderdaad gelijk in. Maar dan heb je een heel standaard beeld van topdown. Zo kunnen ze deze topdown view geheel oplappen en verbeteren in kleur en mogelijkheden dan de voorgangers: GTA en GTA 2. Tevens beweerd Rockstar games zelf dat dit een geheel nieuwe ervaring gaat worden, dus leuke functies ect. verwacht ik er dan ook wel van. Daarnaast is topdown minder zwaar voor de DS dan 3D, maar weet je wel wat dit betekend? Dat er bijvoorbeeld ruimte is voor heel veel nieuwe en leuke functies? Neem nou het touchscreen, wie weet wat ze daar allemaal voor handigheid en andere gadgets mee kunnen creëren. Noobs vind ik een beetje ver gezocht, het is inderdaad een kwestie van lekker wat geld verdienen, maar dat heeft iedere game maker. Ik denk eerder dat de achterliggende gedachten óók een game is voor de gene met een DS, tenslotte hebben ze zowat alle consoles en handhelds afgestreken met hun Gta series, dus is het wel voorspelbaar dat eindelijk de DS ook is mag smullen van een Gta game Reageren
Loekoe Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 de ds kan wel foto's aan :dans: :dans: als de ds 24 foto's per seconden laat draaien heb je een normaal lopende game dan kan het 3d worden getekend 3d niet gemoddeleerd gewoon 10000000000 foto's nemen in paint:P dan kan het lukken:P zonder topdown Domste opmerking ooit! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.