the_dan Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 moet ik daar bedant op zeggen?? of graag gedaan :dans: :dans: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loekoe Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 moet ik daar bedant op zeggen??of graag gedaan :dans: :dans: Ga nu maar weer buiten spelen, kindje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 als je erover na denkt is het slim zo kan de ds iets beters aan dan t-d (pas op ben goed in discussies) :dans: :dans: :dans: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loekoe Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 als je erover na denkt is het slimzo kan de ds iets beters aan dan t-d (pas op ben goed in discussies) :dans: :dans: :dans: Probeer je irritant te doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 (bewerkt) als je erover na denkt is het slimzo kan de ds iets beters aan dan t-d (pas op ben goed in discussies) :dans: :dans: :dans: Is dat goed zjn in discussies? Je hebt gewoon geen gelijk, leer lezen 'kindje'.... 13 pagina's en je ziet het nog niet in, het toppunt van...? MegaPilot. Bewerkt: 7 september 2008 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 laat maar hoor 8-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2008 WAAROM zou je 13 pagina's doorlezen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2008 WAAROM zou je 13 pagina's doorlezen? Dan zou je niet zo'n domme reacties neerzetten. MegaPilot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loekoe Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2008 WAAROM zou je 13 pagina's doorlezen? Omg jij bent echt een oen! WAAROM je 13 pagina's moet doorlezen? Omdat je dan pas een normaal oordeel kan geven over de discussie... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2008 WAAROM zou je 13 pagina's doorlezen? Omg jij bent echt een oen! WAAROM je 13 pagina's moet doorlezen? Omdat je dan pas een normaal oordeel kan geven over de discussie... Maar gaat het er niet om wat je DENKT? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loekoe Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2008 Jawel maar 'je gedachten' moet je wel basseren op feiten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2008 (bewerkt) hoeft niet perse ... oh ja zou niets zeggen he ps wat is er dan dom aan die reactie ?? ik zou het graag weten:) Bewerkt: 12 september 2008 door the_dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2008 (bewerkt) hoeft niet perse... oh ja zou niets zeggen he ps wat is er dan dom aan die reactie ?? ik zou het graag weten:) SPAM Je gaat hier enkel posten met feiten, oke? Punt uit, aanvaard het gewoon MegaPilot. EDIT: Discussie gesloten, het wordt Topdown, gammie_ en Loekoe, en nog anderen die het met ons eens waren, we hebben gelijk gekregen Het is wel een beetje een schuin beeld, iemand had dit hier ergens gepost... Dus het lijkt 3D Bewerkt: 21 september 2008 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2008 (bewerkt) nou het is geen topdown en geen 3d 100e reactie van mij feessieee oh shit las nog niet dat topic gesloten was voortaan slotje erop gooien aub:) :slotje: Bewerkt: 24 september 2008 door the_dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2008 (bewerkt) nouhet is geen topdown en geen 3d Plaatje. 100e reactie van mij feessieee oh shit las nog niet dat topic gesloten was voortaan slotje erop gooien aub:) Het is wel Topdown, alleen uit een ander perspectief. Dat is het ook niet, ik zei dat de discussie gesloten was, dat is het ook, het is Topdown geworden, normaal gezien zou niemand hier nog posten aangezien de uitslag toch bekend is: Topdown. Mvg; MegaPilot. Bewerkt: 24 september 2008 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.