Jump to content

3D of Topdown.

3D of Topdown  

140 leden hebben gestemd

1. 1. Wat denken jullie ?

• 3D.
      58
    • Topdown.
      74

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
ik bedoel niet zo'n cassette voor ruimte vergrooting maar met het originele spel ik weet niet hoe ze dat noemen

Hoe zie je dat voor je? Dan gaan ze zo'n kaartje/spel bewerken dat er meer op kan? Je weet half niet wat de consequenties van dit soort ingrepen zijn, dat betekend dus vreselijk lange laadtijden en weet ik het allemaal wat voor bugs... Het uiterste uit een DS en/of cassette game persen, maak je het echt niet beter van hoor.

Nogmaals ik kaart aan, dat alleen maar het vergrote niet helpt, je moet kijken naar de systeemeisen, oftewel wat kan zo'n DS aan op graphics gebied? Kan de processor ect. Alles goed en snel verwerken zodat niks schokkerig beweegt of rijdt? Daar heb ik toch zo mijn twijfels over, kijk maar naar de PSP die doet al moeite om VCS en LCS te kunnen draaien, laat staan een Gta enegine op een DS systeem, ik (we) hebben het al zo vaak aangekaart en uitgelegd. Maar als jij dat niet wilt zien, prima het zal zich vanzelf bewijzen.

Bewerkt: door gammie_
  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gammie_

28

• nintendo5998

23

• Loekoe

19

• MegaPilot

15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je blijft dom doen hè?!

HET HEEFT NIETS MET DE GROOTTE VAN HET SPEL TE MAKEN! :cya:

En een nieuwe engine gaat niet werken, de DS KAN het simpelweg niet aan. Punt. Dat is een feit, of je nou casette's, nieuwe engine's en dat soort ellende maakt, DAT MAAKT NIET UIT! Luister nou eens naar wat ik zeg, ik heb gewoon gelijk. En Topdown Wifi kan best gemakkelijk, heel simpel zelfs. Namelijk het zelfde als nu! :schater:

Nee, GTA IV zal %99,9 zeker Topdown zijn, neem dat gewoon van me aan. En haal nu alsjeblieft niet weer die casette erbij... En als jij het niet wilt zien; prima. Maar we zullen zien!

Bewerkt: door Loekoe
Geplaatst:
Je blijft dom doen hè?!

HET HEEFT NIETS MET DE GROOTTE VAN HET SPEL TE MAKEN! :cya:

En een nieuwe engine gaat niet werken, de DS KAN het simpelweg niet aan. Punt. Dat is een feit, of je nou casette's, nieuwe engine's en dat soort ellende maakt, DAT MAAKT NIET UIT! Luister nou eens naar wat ik zeg, ik heb gewoon gelijk. En Topdown Wifi kan best gemakkelijk, heel simpel zelfs. Namelijk het zelfde als nu! :schater:

Nee, GTA IV zal %99,9 zeker Topdown zijn, neem dat gewoon van me aan. En haal nu alsjeblieft niet weer die casette erbij... En als jij het niet wilt zien; prima. Maar we zullen zien!

mischien maar ik denk zeker dat het spel uit komt wanneer de nieuwe ds uitkomt en mischien kan die meer aan dan de psp. zoals ik al gezegd heb de tijd allen zal het zeggen dus moet je niet zo direct zijn

en trouwens de 4 heeft daar niets mee te maken

Ik laat je nu maar gewoon, je wilt het gewoon niet zien zoals het is. De DS Lite kan toch ook niet meer aan dan de 'oude' NDS? En de PSP Slim & Lite kan toch ook niet meer aan als de PSP Fat? Ook dat is dus gebakken onzin... En een NDS die meer aan kan dan een PSP? :dans:

In je dromen.... :cya:

EDIT: Ohja, je houd het bij misschien. Misschien komt Microsoft wel met een draagbare XBOX 360, brengt Philips een draagbare HDTV uit of wint Volendam de Eredivisie. Die kans is ongeveer net zo groot als dat de NDS meer aan kan dan de PSP, of dat de NDS überhaupt meer aan kan! :cya:

Bewerkt: door Loekoe
Geplaatst:
Ik laat je nu maar gewoon, je wilt het gewoon niet zien zoals het is. De DS Lite kan toch ook niet meer aan dan de 'oude' NDS? En de PSP Slim & Lite kan toch ook niet meer aan als de PSP Fat? Ook dat is dus gebakken onzin... En een NDS die meer aan kan dan een PSP? :dans:

EDIT: Ohja, je houd het bij misschien. Misschien komt Microsoft wel met een draagbare XBOX 360, brengt Philips een draagbare HDTV uit of wint Volendam de Eredivisie. Die kans is ongeveer net zo groot als dat de NDS meer aan kan dan de PSP, of dat de NDS überhaupt meer aan kan! :cya:

weet dat er wel een xbox portable gaat bestaan wanneer weet ik niet

maar zoals ik al zei de tijd alleen zal het zeggen

Geplaatst:

Neem je nog serieus ook wat ik zeg? :7

Hoe oud ben je?

Ik denk ook topdown.

Is niet zo makkelijk een 3D game op een nintendo Ds te krijgen.

En kost ook denk ik veel geheugen.

Bewerkt: door zaahed
Geplaatst:

Neem je nog serieus ook wat ik zeg? :7

Hoe oud ben je?

15

Geplaatst:

Kijk he, om aan alle discussies een eind te maken, volgt hier wat KAN.

Als het een Topdown is, ga je veel meer mogelijkheden krijgen...

Veel voertuigen...strakke Storyline...grafisch gebied zal dan mooi zijn...enzovoort...

Maar als het een 3D game word zijn de mogelijkheden minder...3D is moeilijk op de Nintendo DS!

Je beeld zou waarschijnlijk brokkerig zijn...Er moeten Peds op straat lopen,

auto's die rijden op straat...Wil je dat allemaal in 3D op een DS krijgen...

Dat is gewoon Mission Impossible,ik weet het, Rockstar maakt de game,

Maar zij zijn God niet,ze kunnen van de DS geen supermachine maken,zie het gewoon in...

Met Topdown zouden ze vele mogelijkheden creëren...

Als er bekendgemaakt word dat het een Topdown word, dan mag je je verwachten aan de beste Game Ever op Nintendo DS. :Y

:dans: MegaPilot. :dans:

Geplaatst:
Kijk he, om aan alle discussies een eind te maken, volgt hier wat KAN.

Als het een Topdown is, ga je veel meer mogelijkheden krijgen...

Veel voertuigen...strakke Storyline...grafisch gebied zal dan mooi zijn...enzovoort...

Maar als het een 3D game word zijn de mogelijkheden minder...3D is moeilijk op de Nintendo DS!

Je beeld zou waarschijnlijk brokkerig zijn...Er moeten Peds op straat lopen,

auto's die rijden op straat...Wil je dat allemaal in 3D op een DS krijgen...

Dat is gewoon Mission Impossible,ik weet het, Rockstar maakt de game,

Maar zij zijn God niet,ze kunnen van de DS geen supermachine maken,zie het gewoon in...

Met Topdown zouden ze vele mogelijkheden creëren...

Als er bekendgemaakt word dat het een Topdown word, dan mag je je verwachten aan de beste Game Ever op Nintendo DS. :Y

:dans: Precies! :dans:

Geplaatst:
...Als het een Topdown is, ga je veel meer mogelijkheden krijgen...

Kan toch ook bij 3D??

3D op de DS is moeilijk omdat er auto's op de baan moeten rijden,

er moeten Peds op straat lopen,

de DS kan dat waarschijnlijk niet aan!

Je kunt geen grote map hebben als je't 3D maakt,

maar met Topdown wel hoor!

Ik hoop op een Topdown :Y

Geplaatst:

Kan toch ook bij 3D??

Heb je bewijs dat het niet kan? Screen (??), heb je niet. Het zou degelijk kunnen dat je met 3D er gewoon peds zijn (Op wie moet je anders schieten :duh: ) en dat er gewoon auto's over de weg rijden.

Kan toch ook bij 3D??

Heb je bewijs dat het niet kan? Screen (??), heb je niet. Het zou degelijk kunnen dat je met 3D er gewoon peds zijn (Op wie moet je anders schieten :duh: ) en dat er gewoon auto's over de weg rijden.

De game Transformers is naar het schijnt in 3D,

maar daar lopen bvb. geen Peds enzo...

Zie het gewoon in, een Topdown zou veel mooier zijn...

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Kan toch ook bij 3D??

De game Transformers is naar het schijnt in 3D,

maar daar lopen bvb. geen Peds enzo...

Zie het gewoon in, een Topdown zou veel mooier zijn...

Maar in dat spel is het ook niet de bedoeling om op hulpeloze burgers te schieten, toch?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...