NickyHendriks Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Hallo, Ik maak dit topic aan omdat ik net ben begonnen met Adobe PhotoShop CS2. Alleen ik weet nog niet hoe ik renders enzmoet plaatsen dus daarom maak ik dit topic aan. Ik heb al een paar Tuts gelezen maar daar staat dat ik de render moet plaatsen maar er staat niet hoe ik die in de Sig zet. Dus als ik een kleine vraag heb kan ik die hier posten zodat ik PiekeTheCat niet overbelast met al mijn kleine vragen via MSN wat nogal moeilijk gaat in het antwoorden. Vanwege de Emoticons die er komen enz. Maar Hier is mijn eerste echte Vraag: Hoe plaats ik renders in een sig zonder dat de hele achtergrond verandert? Want als ik een render neerzet krijg ik altijd nog een gedeelte wit waardoor de hele sig word verpest. Ik hoop dat dit topic open mag blijven zodat ik als ik een klein dingetje niet snap die hier kan posten. Reageren
Ferre Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Met de Polygonal Lasso Tool kun dingen weghalen (voorbeeld: klik). Gebruik ook altijd layers, zodat je dingen makkelijk weg kunt halen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.