gtafen Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2005 hallo hoe moet je guns (van het internet op vice city zetten ik heb al gtamod installer v5.0_beta) moet ik nog progamas instaleeren ?? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZUMZUM Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2005 ik deed het met de IMGtool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 GTA Mod Manager Download van GTAGames.nl Gebruik deze, en plaats dit soort dingen voortaan in het modding forum. [EDIT door Lantyz: Link gefikst] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 als ik die tool gebruik en ik rij dan in de straat bij het politie bureau van little havana dan loopt het spel vast. :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.