NickyHendriks Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Hier mijn Sig ik heb hem ook beoordeeld: Dark Angel Signature. En hier mijn beoordeling door mezelf voor de Sign: Lettertype: 8,33333333333333 Plaatsing: 10 Face: 8 Kleur: 7 Render: 9 Plaatsing: 10 Mooiheid: 9 Ingeblend: 8 Border: Stijl: 0 Dikte: 0 Kleur: 7,5 Stijl: 7 Verdeling: 8 Achtergrond: 9 Effecten: 7 Overige: 7 Bonuspunten: 6 Commentaar: Mooie Sig die voor het eerst gemaakt is met CS2 Heb ik nog nooit gedaan TOTAAL: 7,690476 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures Reageren
Rebellion Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Ik ben het helaas niet helemaal met je eens. De tekst staat te veel tegen de rand aan, het lettertype is niet mooi/speciaal en de kleur van de tekst past niet bij de rest van je signature. Dan de render, die is slecht uitgeknipt (vooral het haar). Zelf had ik de render wat groter in de zich geplaatst. De achtergrond vind ik ook niet echt bij je render passen, je hebt namelijk gewoon wat random vormen door elkaar gebrusht op een zwarte achtergrond. Normaal zou ik deze sign een 4/10 geven, maar omdat het je eerste PS sign is geef ik je een 5/10. Nog een tip: als je net met PS begint, maak dan eerst wat signs met behulp van tutorials (staan wel op deze site). Met tutorials leer je makkelijk de mogelijkheden van PS. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Ik heb nog iets gemaakt met CS2: Een wallpaper Reageren
Farid. Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Ik sluit me helemaal met Rebellion aan. En probeer je render wat mooier uit te knippen. 4.8/10 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Ik sluit me helemaal met Rebellion aan.En probeer je render wat mooier uit te knippen. 4.8/10 Ja die render was fout gegaan maar nu heb ik iets die is voor mij helemaal perfect ik ben er nog niet mee klaar maar kijk maar en dan raten plaatje in de Bijlage. Reageren
Rebellion Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Deze is al een stuk beter, maar toch behoorlijk saai. Je hebt 2 renders op een schaars gebrushte achtergrond. Probeer wat meer met de achtergrond te doen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Ik ga vandaag beginnen aan een volledige nieuwe sig Deze was ook nog om te proberen te werken voor het eerst met goed gelukte renders van een site. Maar deze is ook nog experimenteel. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Hier mijn Sig ik heb hem ook beoordeeld:[ Ik moet zeggen dat ik het zomaar "tja" vind, ik weet niet echt commentaar omdat het simpel is. De kleur rood is niet mooi, en je tekst staat te dicht bij de rand. 4/10 Reageren
Wazuup Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 En hier mijn beoordeling door mezelf voor de Sign: Whahaha, meesterlijk. Dat extra commentaar er ook nog bij. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 En hier mijn beoordeling door mezelf voor de Sign: Whahaha, meesterlijk. Dat extra commentaar er ook nog bij. dat was mijn allereerste echte sig. Ik kon nog niet echt met renders en Graphics werken maar als je al kijkt nar de sigs die ik nu maak vind ik dat ik erg vooruit ben gegaan in 4 dagen Reageren
Wazuup Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Het ging meer om het feit dat je alvast je eigen sig rate. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 maarja de sig die ik nu heb is al beter en de Sig die ik overmorgen krijg is nog beter dan die van nu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.