Jump to content

Het kan snel beschadegen.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo leden.

Een tijdje terug heb ik 2 san andreas disc's gekocht.

Een van me broer(kado)

En eentje voor mij.

Naar een maandje ging ik naar me broer toe.

En keek naar hem disc en ik zie dat hij beschadigt is.

En de mijne zit nog geen krasje op.

Komt dat door de playstations.

Ik heb zo'n kleine playstation en me broer zo'n dikke playstation.(zie bijlage)

Bij zo'n kleine playstation heeft die zo'n pinetje.

En die van me broer heeft die niet.

Zal dat komen dat me broer zijn cd op een plate onderkant zit.

Alvast bedankt.

post-94723-1217752820.jpg

post-94723-1217752827.jpg

Geplaatst:

Hallo,

Ik had het zelfde probleem met GTA San Andreas, ik heb zelf ook de dunne versie van de Playstation 2 en kreeg al in zeer korte tijd zomaar krassen op de cd.

Ook had ik dat het GTA spel zelf raar deed.. sommige dingen bleven weg uit beeld of het spel deed traag.. of liep vast..ik heb zelf de naar de oorzaak gezocht op het spel zelf.. en op het internet. daar uit bleek ook, als je heel veel codes gebruikt dan wordt de ''database'' ''overbelast'' en dus kan het spel traag doen. Ik heb zelf ook weer een nieuwe cd gekocht weer met het zefde probleem maar daar kan je dus wel gewoon bijv.. een keertje een code doen..

Succes er mee :tu:

Geplaatst:
Hallo,

Ik had het zelfde probleem met GTA San Andreas, ik heb zelf ook de dunne versie van de Playstation 2 en kreeg al in zeer korte tijd zomaar krassen op de cd.

Ook had ik dat het GTA spel zelf raar deed.. sommige dingen bleven weg uit beeld of het spel deed traag.. of liep vast..ik heb zelf de naar de oorzaak gezocht op het spel zelf.. en op het internet. daar uit bleek ook, als je heel veel codes gebruikt dan wordt de ''database'' ''overbelast'' en dus kan het spel traag doen. Ik heb zelf ook weer een nieuwe cd gekocht weer met het zefde probleem maar daar kan je dus wel gewoon bijv.. een keertje een code doen..

Succes er mee :tu:

Cavorpa zegt dat het bij die vette (:puh:) voorkomt he.

Ik heb zelf een playstation die op dieet is geweest (:puh:) maar ik heb geen problemen.

:dans: MegaPilot. :dans:

Geplaatst:

Dat komt waarschijnlijk dat je broer's PS2 verkeerd staat, als de PS2 horizontaal ligt, beschadigt namelijk je disk. Het heeft nut als je je PS2 rechtop zet.

Geplaatst:
Hallo leden.

Een tijdje terug heb ik 2 san andreas disc's gekocht.

Een van me broer(kado)

En eentje voor mij.

Naar een maandje ging ik naar me broer toe.

En keek naar hem disc en ik zie dat hij beschadigt is.

En de mijne zit nog geen krasje op.

Komt dat door de playstations.

Ik heb zo'n kleine playstation en me broer zo'n dikke playstation.(zie bijlage)

Bij zo'n kleine playstation heeft die zo'n pinetje.

En die van me broer heeft die niet.

Zal dat komen dat me broer zijn cd op een plate onderkant zit.

Alvast bedankt.

Het kan ook zijn dat uw broer zijn cd ergens op legt in plaats van hem terug in de doos te steken enzo e

Geplaatst: (bewerkt)
Dat komt waarschijnlijk dat je broer's PS2 verkeerd staat, als de PS2 horizontaal ligt, beschadigt namelijk je disk. Het heeft nut als je je PS2 rechtop zet.

Da's niet!

Als je PS2 perfect horzontaal ligt, dan maakt je disc geen contact met je lade, en dus beschadigt hij je disc niet.

Ik heb het over de dieetversie he :)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb de kleine Playstation2 al sinds ie uitgebracht is en ik heb nog nooit last gehad van krasjes ^_^

Ik ook niet, ik heb m'n schatje (m'n PS2-tje:p) sinds 2 december 2006 ^_^

Nog nooit problemen gehad, enkel dat m'n disc contact maakte met m'n lade, maar dat heb ik verholpen door een stukje papier onder de juiste kant te steken, zodat hij horizontaal stond.

Dat probleem kwam door mijzelf omdat hij op een DVD-speler staat...(die aan de ene kant wat helt...).

Bewerkt: door MegaPilot
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Ik heb de kleine Playstation2 al sinds ie uitgebracht is en ik heb nog nooit last gehad van krasjes ^_^

Ik ook niet, ik heb m'n schatje (m'n PS2-tje:p) sinds 2 december 2006 ^_^

Nog nooit problemen gehad, enkel dat m'n disc contact maakte met m'n lade, maar dat heb ik verholpen door een stukje papier onder de juiste kant te steken, zodat hij horizontaal stond.

Dat probleem kwam door mijzelf omdat hij op een DVD-speler staat...(die aan de ene kant wat helt...).

Jah dat weet ik dat de dunne playstation 2 geen cd beschadigt.

"Maar me broer zijn playstatin zon dikke elke cd van hem is bescadigt

Geplaatst:

Tsjah, dan zal het denk ik aan de dikke PlayStation liggen, of hij gaat gewoon niet zuinig om met zijn CD's.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...