Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik heb een vraag.

Is het mogelijk dat je de radio in gta ook in de trekker en brandweerwagen en ambulance enzo kan krijgen?

Ik vind het nu namelijk zo saai om daar in te rijden zonder radio.

Mischien dat iemand weet hoe je dat kan maken.

MVG,

Cyberhob

Geplaatst: (bewerkt)

Dat zal helaas niet gaan op een simpele wijze. Ik heb nog nooit van iemand gehoord die daarin geslaagd is. Als je per se muziek wilt raad ik je aan gewoon een afspeellijst in Windows Media Player (of een ander programma) aan te zetten en om vervolgens met het spel te starten. Zo heb je altijd muziek. Natuurlijk kun je ook een MP3 speler, iPod of radio gebruiken.

Als je per se de GTA radio wilt kun je deze wel uit het spel rippen of gewoon de nummers afzonderlijk downloaden. Tracklists kun je hier vinden.

Edit: Sorry BC7, daar wist ik niks vanaf. Sowieso ben ik nooit echt into SCM modding geweest en al helemaal niet met CLEO, dat eigenlijk pas heel recent aan bekendheid heeft gewonnen.

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

Had jij hier niet al een topic over gemaakt, cyberhob? (die vervolgens verwijderd is. Ik kreeg namelijk een e-mail met daarin dat je al een soortgelijk topic had gemaakt, en toen ik de link aanklikte kreeg ik het bericht dat de link doodlopen is.)

En het is mischien wel mogelijk, maar zoals K.O. al zei, heb ook ik nog nooit van iemand gehoord dat hij/zij erin geslaagd is. :N

Geplaatst:

het is zeker wel mogelijk!

De maker van sannybuilder die heeft voor Cleo3 een speciale functie erbij gemaakt waardoor je met knoppen nummers af kan spelen, die je eerst moet selecteren. MAAR er zit ook aanpassing bij, waardoor je ook radio hebt in alle voertuigen:

Om deze mod te installeren moet je CLEO3 geinstalleerd hebben, Tut om Cleo3 te installeren: Link.

daarna moet je het volgende bestand downloaden: Link.

daarna open je het bestand met een zipprogramma en dan ga je naar de map: Cleo en dan kopier je: radio.cleo en radio.ini naar de Cleo map in je gta sa map.

Ik hoop dat het lukt, Veel plezier ermee :tu:

BC7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...