gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 ik kan de missie niet uitspelen ik kom steeds te dicht bij e reporter kan iemand me helpen? Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 afstand houden, niet te snel lopen en op het balkje letten. uiteindelijk knal je m dood. andere oplossing ken ik ook niet?? Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 afstand houden, niet te snel lopen en op het balkje letten. uiteindelijk knal je m dood. andere oplossing ken ik ook niet?? ok maar ik kom steeds te dicht bij hem maar ik ga weg en dat helpt ook niet Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 volledig stil staan of terug gaan werkt ook niet? Dan denk ik dat het aan een cheat ligt. welke heb je allemaal gebruikt tot nu toe? PS het aantal cheats maakt niet uit Heb zelf al 50000 weetikveel gecheat, maar wel uitgespeeld. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 volledig stil staan of terug gaan werkt ook niet? Dan denk ik dat het aan een cheat ligt. welke heb je allemaal gebruikt tot nu toe? PS het aantal cheats maakt niet uit Heb zelf al 50000 weetikveel gecheat, maar wel uitgespeeld. ik heb wel redelijk veel cheats gebruikt Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 ja noem er eens een paar dan Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 ja noem er eens een paar dan ik zal het kort zeggen bijna alllemaal Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 owkeeeeeej... Dan zal er denk ik wel eentje tussen zitten die slecht is voor het spel, alhoewel ik niet zeker weet of cheats bij deze missie effect hebben. Maar dat balkje word dus echt niet meer minder als je weg gaat van dat gassie? Dan moet je misschien toch een new game beginnen. :S helaas doet sa het nu ook niet bij mij op mn pc, dus weet ook niet of je savegame kon sturen, tenzij je het niet voor de pc hebt. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 owkeeeeeej... Dan zal er denk ik wel eentje tussen zitten die slecht is voor het spel, alhoewel ik niet zeker weet of cheats bij deze missie effect hebben. Maar dat balkje word dus echt niet meer minder als je weg gaat van dat gassie? Dan moet je misschien toch een new game beginnen. :S helaas doet sa het nu ook niet bij mij op mn pc, dus weet ook niet of je savegame kon sturen, tenzij je het niet voor de pc hebt. IK HEB HEM VOOR DE PC MAAR BEN BEZIG OM DIE MISSIE UIT TE SOPELEN Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 caps lock aan??? oeps Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) caps lock aan??? oeps lol, maakt nie uit... Edit: blizzard doet er lang over, zie hem nu al een tijdje in het topic met de tekst: plaatst 12:34... en nu leest hij weer??? plaatst... heel raar maar wel lol k houd iedereen in de gaten! halow moderator 12:52 okej nu genoeg heh... Bewerkt: 3 augustus 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Mag ik ook eventjes een hapje eten. Ontopic. De enigste cheat die erg schadelijk is voor de storyline is de Riot-cheat. Je kan namelijk niet de missie Madd Dogg uitspelen. Wanneer je de Riot-cheat hebt gebruikt en met deze cheat je spel hebt bewaard zal Madd Dogg gelijk na de cutscene springen, hierdoor is het onmogelijk om het spel uit te spelen. De enige oplossing is om een nieuw spel te starten of een savegame te laden waarin de "Riot-cheat" niet is gebruikt. Nu over de missie, WikiGTA al gelezen?? Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Mag ik ook eventjes een hapje eten. Ontopic. De enigste cheat die erg schadelijk is voor de storyline is de Riot-cheat. Je kan namelijk niet de missie Madd Dogg uitspelen. Wanneer je de Riot-cheat hebt gebruikt en met deze cheat je spel hebt bewaard zal Madd Dogg gelijk na de cutscene springen, hierdoor is het onmogelijk om het spel uit te spelen. De enige oplossing is om een nieuw spel te starten of een savegame te laden waarin de "Riot-cheat" niet is gebruikt. Nu over de missie, WikiGTA al gelezen?? in welk deel is die missie 1ste eiland 2de of 3de? Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Mag ik ook eventjes een hapje eten. Ontopic. De enigste cheat die erg schadelijk is voor de storyline is de Riot-cheat. Je kan namelijk niet de missie Madd Dogg uitspelen. Wanneer je de Riot-cheat hebt gebruikt en met deze cheat je spel hebt bewaard zal Madd Dogg gelijk na de cutscene springen, hierdoor is het onmogelijk om het spel uit te spelen. De enige oplossing is om een nieuw spel te starten of een savegame te laden waarin de "Riot-cheat" niet is gebruikt. ja dat heb ik wel eens gelezen, maar wtf is een riot cheat? welke code is dat dan? Edit voor hierboven: in het storystuk: return to los santos komt dacht ik de madd dog missie. Bewerkt: 3 augustus 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.