gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Mag ik ook eventjes een hapje eten. Ontopic. De enigste cheat die erg schadelijk is voor de storyline is de Riot-cheat. Je kan namelijk niet de missie Madd Dogg uitspelen. Wanneer je de Riot-cheat hebt gebruikt en met deze cheat je spel hebt bewaard zal Madd Dogg gelijk na de cutscene springen, hierdoor is het onmogelijk om het spel uit te spelen. De enige oplossing is om een nieuw spel te starten of een savegame te laden waarin de "Riot-cheat" niet is gebruikt. ja dat heb ik wel eens gelezen, maar wtf is een riot cheat? welke code is dat dan? de cheat van de rellen Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 owkeej mooi, die ken ik wel maar heb ik aan het eind pas geprobeerd. anders was het wel raar geweest dat ik de storyline uit heb Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 owkeej mooi, die ken ik wel maar heb ik aan het eind pas geprobeerd. anders was het wel raar geweest dat ik de storyline uit heb ik heb de cheat al eens geprobeerd dus ik kan het spel niet uitspelen Reageren
I MICK I Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Nu begrijp ik het ook niet meer . Ik heb hem uitgespeeld en heb hem met de riot cheat uitgespeeld . Greetz Liberty-city10 Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Nu begrijp ik het ook niet meer . Ik heb hem uitgespeeld en heb hem met de riot cheat uitgespeeld . Greetz Liberty-city10 en ze zeggen dat het niet gaat met de riot-cheat Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Nu begrijp ik het ook niet meer . Ik heb hem uitgespeeld en heb hem met de riot cheat uitgespeeld . Greetz Liberty-city10 en ze zeggen dat het niet gaat met de riot-cheat Als je'm voor de missie Madd Dog activeert, gaat het niet, erna gaat het wel(het uitspelen). MegaPilot. Reageren
I MICK I Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Voor de missie al op het eerste eiland . Toen was ik aan het klowjen want ik wist niet waar je missie's kon vinden . Toen had ik er zelf's geen eens zin in . Greetz Liberty-city10 Bewerkt: 3 augustus 2008 door Bling Overbodige plaatjes verwijderd. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Nu begrijp ik het ook niet meer . Ik heb hem uitgespeeld en heb hem met de riot cheat uitgespeeld . Greetz Liberty-city10 en ze zeggen dat het niet gaat met de riot-cheat Als je'm voor de missie Madd Dog activeert, gaat het niet, erna gaat het wel(het uitspelen). MegaPilot. ow tijdens de missie Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Voor de missie al op het eerste eiland .Toen was ik aan het klowjen want ik wist niet waar je missie's kon vinden . Toen had ik er zelf's geen eens zin in . Greetz Liberty-city10 ok Reageren
Fontaine Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Zorg dat er minstens een lantaarnpaal tussen zit. succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.