moechy Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Hey mensen, Heb zojuist Gunz: the duel gedownload ( van de officiële site(is gratis) ) maar als ie de launcher opent zegt ie torrenting files. Daar blijft hij echt op 0% staan zonder iets te downloaden of dergelijke. Als ik de launcher afsluit blokkeert ie. Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Hey mensen,Heb zojuist Gunz: the duel gedownload ( van de officiële site(is gratis) ) maar als ie de launcher opent zegt ie torrenting files. Daar blijft hij echt op 0% staan zonder iets te downloaden of dergelijke. Als ik de launcher afsluit blokkeert ie. Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt. Je hebt hier volgensmij een of andere torrent voor nodig, of een crack. Je bent hier zelf lang genoeg lid om te weten dat die dingen onder warrez vallen, oftewel hier niet besproken mogen worden. Reageren
Froop Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Hey mensen,Heb zojuist Gunz: the duel gedownload ( van de officiële site(is gratis) ) maar als ie de launcher opent zegt ie torrenting files. Daar blijft hij echt op 0% staan zonder iets te downloaden of dergelijke. Als ik de launcher afsluit blokkeert ie. Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt. Je hebt hier volgensmij een of andere torrent voor nodig, of een crack. Je bent hier zelf lang genoeg lid om te weten dat die dingen onder warrez vallen, oftewel hier niet besproken mogen worden. Freeware is toch echt niet illegaal. Ik zoek even naar een oplossing voor je op het forum, ik edit dit bericht wel. Edit: Ik denk dat je hier wel wat aan hebt. Bewerkt: 3 augustus 2008 door Froop Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Torrents zijn wel illegaal, en voor deze download heb je een torrent nodig. Die je op de link van Froop hierboven kan vinden, en downloaden. Dmv het downloaden van deze torrent zou de Gunslauncher moeten gaan lopen. Volgens Froop zou het freeware zijn, dus gewoon legaal Reageren
moechy Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Maar die torrent werkt dus niet. Ik krijg allemaal rare tekens. Heb wel bittorrent. EDIT: Ben het nu via ijji aan het proberen. Hier download hij wel. EDIT 2: Hij werkt. Toch bedankt voor jullie hulp. Bewerkt: 3 augustus 2008 door moechy Reageren
Playboy_X Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) Ik speel ook GunZ. Wat jij gaat spelen is een oude versie, en is niet up-to-date. Ik raadt je aan om het op ijji te spelen. Uitgebreide quests, een clanwar server etc. etc. http://gunz.ijji.com Daar kun je je registreren en een account aanmaken. PbX. Maar die torrent werkt dus niet. Ik krijg allemaal rare tekens. Heb wel bittorrent.EDIT: Ben het nu via ijji aan het proberen. Hier download hij wel. EDIT 2: Hij werkt. Toch bedankt voor jullie hulp. Oh hier had ik even overheen gelezen Sorry. Hier kun je wat basic moves etc. leren: http://www.gunzfactor.com Je raakt er erg snel verslaafd aan hoewel de community waardeloos is. Te veel ego, mensen die denken dat ze heel erg goed zijn enz. Mensen die je de heletijd noob etc. gaan noemen omdat ze verliezen. Maar gelukkig is er ook de mogelijkheid om chat te blokkeringen. General chat, Whisper, etc etc. Bewerkt: 10 augustus 2008 door Playboy_X Reageren
timwing Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Die gunz doet het niet meer... Je moet naar gunz.ijji.com gaan, die heeft gunz eigenlijk overgekocht... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.