Scott16 Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Sinds vanmidag kan ik niet meer inloggen met msn. Is er iemand die me kan helpen? Ik zit al langer dan 3 uur zonder msn.. Deze melding krijg ik: (Zie bijlage) Reageren
-Niels- Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Druk op probleem oplossen en wacht tot hij helemaal klaar is. probeer dan nog is Reageren
bjorn13 Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 ja kan msn eens op nieuw instaleeren. of heb jij msn plus als je dat hebt dan zou ik het maar weg doen want daar door werkt je msn niet meer. of als je msn 7......beta hebt ook af gooien en 6.2 instaleren ik heb nu msn 6.2 zonder plus en mijn msn werkt nog altijd Reageren
Scott16 Geplaatst: 14 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Ik heb MSN 6.2 , geen msn plus en ik heb al meerdere keren verschillende versies geinstaleerd. Alleen kom ik maar niet van dit probleem af. <_< Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Ik heb MSN 6.2 , geen msn plus en ik heb al meerdere keren verschillende versies geinstaleerd.Alleen kom ik maar niet van dit probleem af. <_< Als je nu eens msn van de computer afgooit. En hem dan weer opnieuw downloaden en installeren. Micchien doet hij het dan wel weer. Ik dacht al , wat is er met Scott16 gebeurt. Normaal is hij altijd online. Alleen nu niet. Reageren
Scott16 Geplaatst: 14 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Dat heb ik ook al geprobeerd.. Niks werkt. Zelfs met Windows Messenger kan ik niet inloggen.. :ph34r: Reageren
Sasuke Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Systeem herstel naar vorige week of eergister dan mischien ? Reageren
THUNDER Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 ik heb dat probleem ook <_< :blink: Reageren
dudedude Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 (bewerkt) dat heb ik ook al heel lang ik heb alles geprobeerd zoals opnieuw installeren andere versie. Maar niks helpt ik heb ook een keer een mail te gestuurd naar hotmail maar ik kreeg nooit antwoord <_< Bewerkt: 15 maart 2005 door dudedude Reageren
Ewoud Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Er zijn de laatste tijd problemen met de inlog service van msn messenger. Heb er ook wel is last van. Meestal als je computer herstart doet ie het weer. ewoud Reageren
jmiv Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 (bewerkt) mag je hier ook links plaatsen van sites die je verder kunne helpen (in dit geval over msn problemen)? Bewerkt: 15 maart 2005 door jmiv Reageren
-Niels- Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 mag je hier ook links plaatsen van sites die je verder kunne helpen (in dit geval met msn problemen)? Volgens mij wel, zolang je maar geen links van andere GTA-sites geeft, want dat is concurrentie voor gtagames/gtaforum. Reageren
dudedude Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Er zijn de laatste tijd problemen met de inlog service van msn messenger. Heb er ook wel is last van. Meestal als je computer herstart doet ie het weer.ewoud ja maar mijnes doet het al 4 maanden ofzo niet Reageren
jmiv Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 (bewerkt) Hier is een link van een prikbord waar je vragen over msn kan stellen, je krijgt bijna gelijk antwoord dus dat is ook wel handig link: http://www.prikpagina.nl/list.php?f=915 Bewerkt: 15 maart 2005 door jmiv Reageren
Synchro Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Mijn MSN doet het niet , en ik heb ook op Probleem oplossen gedrukt. Werkt ook niet. Is dat bij meerdere mensen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.