SWYV Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 ik had zonet ook last van dat ik niet kun aanmelden maar nu kan ik zonder probleem aaanmelden njah gewoon bekijken op link van server status en al bekeken soms na die site bekeken kan ik me dan aanmelden :s Reageren
Thabit Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 @ Synchro, ik heb hetzelfde, maar ik kan wel op Windows Messenger Reageren
Synchro Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 @ Synchro, ik heb hetzelfde, maar ik kan wel op Windows Messenger Nu gaat tie weer. Maar toen juist ging beiden niet. :S Reageren
Le MrG Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Heb ik ook vaak last van Sinds ik MSN 7.5 heb nog niet een keer Gehad Reageren
Stino Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Je kunt ook e-messenger gebruiken, dat is gewoon msn in een browser. E-messenger Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Ik heb er ook soms last van, dan val ik weg en dan kan ik niet meer aanmelden. Zeer irrietant Reageren
Cool Hand Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Na dat ik MSN 7.5 heb geinstalleerd geen problemen meer gehad. Koos. Reageren
Funktipus Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 MSN begint steeds meer op een circus te lijken De nieuwe functies zijn leuk, I admit, maar voegt het iets toe? Nou nee, het gaat bij mij puur om het chatten. MSN 1, daar verlang ik naar terug (Y) Reageren
T@rget Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 ja kan msn eens op nieuw instaleeren.of heb jij msn plus als je dat hebt dan zou ik het maar weg doen want daar door werkt je msn niet meer. of als je msn 7......beta hebt ook af gooien en 6.2 instaleren ik heb nu msn 6.2 zonder plus en mijn msn werkt nog altijd Vaag hee ik heb msn 7.5 (MSN 7 is al geen beta meer hoor) en MSN Plus en ik heb nooit ergens last van dus het ligt aan jou hoor Reageren
Le MrG Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Aargh, dus toch ! ik heb MSN 7.5 en hij doet et niet meer ! Damn ! Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb er ook soms last van, dan val ik weg en dan kan ik niet meer aanmelden.Zeer irrietant wat had je daarna gedaan dan? Ik heb er nu ook last van. Hij viel weg (door duizende programma's tegelijk aan) en toen kon ik neit meer aanmelden (al een paar dagen Bewerkt: 9 oktober 2005 door naim Reageren
Ikkes Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 af en toe heeft de server van msn het te zwara en valt uit. dus het kan zijn dat het niet aan julllie pc's licht maar aan die van msn. nog veel succes er mee jullie Reageren
Jon-asses Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 IK weet het antwoord dus je moet op "problemen oplossen drukken" dan op herstellen dan wachten tot dat er overal groene v'tjes staan en dan op afsluiten! zo lukt het bij mij toch ALTIJD! greetz jon-asses Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 (bewerkt) Je kunt ook MSN Web Messenger gebruiken. Ik post zo een link :'D . Edit: Tha link! Bewerkt: 10 oktober 2005 door Bassie_94 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.