Jump to content

Draadloos internet op 2000 maar niet op XP

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een USB adaptertje en ik had al verschillende topics aangemaakt dat het niet lukte draadloos internet te ontvangen en dat het iedere keer dat ik een USB apparaat in plugte in XP het zei:"Snel USB apparaat aangeslotn op trage USB HUB". Maar in 2000 gebeurt dit niet, want 2000 gebruikte in die tijd nog USB 1.1, XP 2.0. Mijn vraag luid dus hoe ik draadloos internet kan krijgen op XP. Er zei iemand dat je in je BIOS moets kijken om je USB hardware te zetten op 2.0, maar dat vind ik niet, PC'tje is waarschijnlijk te oud.

Geplaatst:

Configuratie scherm -> Netwerk en internetverbindingen -> Netwerkverbindingen -> Draadloze Internet verbinding

Linkermuisknop daarop klikken en kijk is Zoeken naar verbinden o.i.d,

Groeten Wrieh :)

Geplaatst:

Bedankt, maar in Windows XP heb ik wel verbinding, maar heel zwak. Daarmee kan ik niet surfen. En de verbinding valt ook uit. In tegenstelling in Windows 2000 wel...

Geplaatst:

Ik zou een nieuwe router aanschaffen. Je kunt het ook nog proberen met zo'n usb splitter. Misschien werkt dat nog.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hij geeft aan dat het een slome USBpoort is, probeer eens een andere poort. Of omdat het een USB 1 stick is werkt hij misschien niet goed met een USB 2 poort, koop eventueel een nieuwe, kan al vanaf 10 euro volgensmij. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...