Masa Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Hey bij mij werkt gta san andreas al een hele lange tijd gewoon normaal, alleen nu als ik gta probeer op te starten krijg ik deze error : ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- drwtsn32.exe = Entry Point Not Found ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- The procedure entry point SymSetSymWithAddr64 could not be located in the dynamic link library DGHELP.dll Kan iemand mij helpen om dit te fixen? ik wil graag weer op gta en online gaan namelijk >.< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Ik vermoed dat het bestand DBGHELP.dll instabiel of verouderd is. Download daarom even het bestand opnieuw en overschrijd deze met het huidige bestand in de volgende map: C/WINDOWS/system32. Als je er niet helemaal zeker van bent, raad ik je aan eerst een back-up te maken van het huidige bestand. Reageren
Masa Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Ik vermoed dat het bestand DBGHELP.dll instabiel of verouderd is. Download daarom even het bestand opnieuw en overschrijd deze met het huidige bestand in de volgende map: C/WINDOWS/system32. Als je er niet helemaal zeker van bent, raad ik je aan eerst een back-up te maken van het huidige bestand. Sorry ik ben vergeten te vermelden dat ik al een dbghelp.dll gedownload heb en over de oude gedaan , dat werkte helaas ben ik bang niet, en ik heb ook al 3 keer opnieuw geinstalleerd, sorry mijn fout om het niet te vermelden Maar met die .dll krijg ik wel iets anders vaag, als ik nu gta opstart krijg ik geen error meer, maar doet hij gewoon niks meer. Bewerkt: 5 augustus 2008 door Masa Reageren
GTA Monster Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik vermoed dat het bestand DBGHELP.dll instabiel of verouderd is. Download daarom even het bestand opnieuw en overschrijd deze met het huidige bestand in de volgende map: C/WINDOWS/system32. Als je er niet helemaal zeker van bent, raad ik je aan eerst een back-up te maken van het huidige bestand. Sorry ik ben vergeten te vermelden dat ik al een dbghelp.dll gedownload heb en over de oude gedaan , dat werkte helaas ben ik bang niet, en ik heb ook al 3 keer opnieuw geinstalleerd, sorry mijn fout om het niet te vermelden Maar met die .dll krijg ik wel iets anders vaag, als ik nu gta opstart krijg ik geen error meer, maar doet hij gewoon niks meer. Heb ik ook gehad. Onderneem de volgende stappen om dit te vermijden: Verwijder GTA San Andreas Verwijder DBGHELP.DLL uit je system32 map en zet de gedownloade erin Verwijder GTA San Andreas root/hoofdmap Herinstalleer GTA San Andreas Herintaliseer/Herstart je computer Done! Hopelijk werkt dit! Reageren
Masa Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Heb ik ook gehad. Onderneem de volgende stappen om dit te vermijden: Verwijder GTA San Andreas Verwijder DBGHELP.DLL uit je system32 map en zet de gedownloade erin Verwijder GTA San Andreas root/hoofdmap Herinstalleer GTA San Andreas Herintaliseer/Herstart je computer Done! Hopelijk werkt dit! Thank you!- Het heeft gewerkt, ik kan weer spelen <3 Heel erg bedankt!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.