Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

heej mede-forummertjes :D

ik had een klein vraagje over modding, en heb dat hier maar neergezet omdat ik niet goed wist waar het hoorde.

ik ben nogal een fan van de belgische radiozender Studio Brussel, en wou die In-game krijgen.

voor een groot deel is dat al gelukt, ik heb de decal van de newsvan (waar normaal 'SAN news' stond) veranderd in het stubru logo :

(youtube komt nog, is bezig met uploaden)

en het logo van radio X heb ik ook veranderd in het menu (staat in fronten1.txd)

radiostationol4.png

maar nu is mijn vraag:

hoe kan je de naam van het radiostation, hier dus Radio X, veranderen in 'studio brussel', zodat het overal verschijnt, zowel als je door de radio's scrollt als je in een auto zit, als in het menu?

ik heb geen idee waar ik moet beginnen om dat te fixen, en hoop op wat hulp hier ^_^

:cya:

EDIT: met je dan gewoon de tekst 'radio X' in american.gxt veranderen in Studio Brussel?

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:

Dit kan met de GTA San Andreas GXT Editor.

Hier te downloaden.

Zoek dan Radio X op en vervang het naar studio brussel.

Let op, er zijn er twee van elk radiostation.

Een voor de zenders als je in de auto zit en een bij Audio van de screen.

succes.

Geplaatst:

bedankt,

maar ik doe zoals je zegt, en verander Radio X in studio brussel.

maar ik vind er maar één, en als ik het veranderd heb blijft in-game radio X staan, zowel in de auto als bij het menu.. :N

Geplaatst:

Je bent iets vergeten.

Als je in gxt editor de naam hebt verandert moet je eerst ff een andere entry kiezen anders slaat hij niet op.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...