Jump to content

seriemoordenaar


GTA-Fan121

Recommended Posts

Er is een seriemoordenaar, ik weet niet of jullie het al weten, maar kvind het wel lowl.

De seriemoordenaar is iemand die je nog tegenkomt in de game...

seriemoordenaar=Eddie Low, in de 1e ontmoeting doet hij raar, maar in de 2e laat hij zijn ware aard zien, en zegt hij dat hij vanavond weer wil moorden, te beginnen bij Niko.[/font]

:tu:

groeten :D

Link to comment
Delen op andere websites

ja is al bekend ik heb hier ook is een keer een topic over gedaan moet je nu is naar die site van al die geheimen gaan in een tw@t Cafe en dan naar weird freaks to avoid dan staat er een comment van eddie low er staat als het goed is : my mommy seight not to talk to strangers ( me engels is niet zo goed dus er kan wat fouts tussen staan)

Link to comment
Delen op andere websites

ja is al bekend ik heb hier ook is een keer een topic over gedaan moet je nu is naar die site van al die geheimen gaan in een tw@t Cafe en dan naar weird freaks to avoid dan staat er een comment van eddie low er staat als het goed is : my mommy seight not to talk to strangers ( me engels is niet zo goed dus er kan wat fouts tussen staan)

Ja klopt had ik al een keer gezien :puh: maar als je engels niet zo goed hoe kun je dan GTA spelen? ik zou zelf geen spel willen spelen waarvan ik de storyline niet begrijp

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist niet lat Eddie low Serie moordenaar was . :puh:

Najaah weet ik het nu .

Ik heb hem zelf nog niet als Random Charactor.

Ik heb hem nog niet als Random Charactor.

Weet iemand misschien als Random Charactor is .

Ik kan hem namelijk niet vinden , alsvast bedankt ;)

Greetz Liberty-city10 :D

Link to comment
Delen op andere websites

ja is al bekend ik heb hier ook is een keer een topic over gedaan moet je nu is naar die site van al die geheimen gaan in een tw@t Cafe en dan naar weird freaks to avoid dan staat er een comment van eddie low er staat als het goed is : my mommy seight not to talk to strangers ( me engels is niet zo goed dus er kan wat fouts tussen staan)

Ja klopt had ik al een keer gezien :puh: maar als je engels niet zo goed hoe kun je dan GTA spelen? ik zou zelf geen spel willen spelen waarvan ik de storyline niet begrijp

me engels valt wel mee maar sommige woorden ben ik vergeten hoe ik ze moest schrijven dat bedoel ik ik weet heeus wel waar t over gaat

Link to comment
Delen op andere websites

ja is al bekend ik heb hier ook is een keer een topic over gedaan moet je nu is naar die site van al die geheimen gaan in een tw@t Cafe en dan naar weird freaks to avoid dan staat er een comment van eddie low er staat als het goed is : my mommy seight not to talk to strangers ( me engels is niet zo goed dus er kan wat fouts tussen staan)

Ja klopt had ik al een keer gezien :puh: maar als je engels niet zo goed hoe kun je dan GTA spelen? ik zou zelf geen spel willen spelen waarvan ik de storyline niet begrijp

me engels valt wel mee maar sommige woorden ben ik vergeten hoe ik ze moest schrijven dat bedoel ik ik weet heeus wel waar t over gaat

ah oke :tu::puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...