GTA-Fan121 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Er is een seriemoordenaar, ik weet niet of jullie het al weten, maar kvind het wel lowl. De seriemoordenaar is iemand die je nog tegenkomt in de game... seriemoordenaar=Eddie Low, in de 1e ontmoeting doet hij raar, maar in de 2e laat hij zijn ware aard zien, en zegt hij dat hij vanavond weer wil moorden, te beginnen bij Niko.[/font] groeten Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Is al vrij lang bekend schat :$ Whahahaha. Staat ook op WikiGta dinges bij Walkthrough. Toch leuk gevonden. Laat zien dat je je bezig houdt met het verhaal enzo Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 das al heel lang bekend maar toch goed geprobeerd Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 das al heel lang bekend maar toch goed geprobeerd het is echt allang bekend Reageren
straydoggs Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 ja is al bekend ik heb hier ook is een keer een topic over gedaan moet je nu is naar die site van al die geheimen gaan in een tw@t Cafe en dan naar weird freaks to avoid dan staat er een comment van eddie low er staat als het goed is : my mommy seight not to talk to strangers ( me engels is niet zo goed dus er kan wat fouts tussen staan) Reageren
Valto Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 ja is al bekend ik heb hier ook is een keer een topic over gedaan moet je nu is naar die site van al die geheimen gaan in een tw@t Cafe en dan naar weird freaks to avoid dan staat er een comment van eddie low er staat als het goed is : my mommy seight not to talk to strangers ( me engels is niet zo goed dus er kan wat fouts tussen staan) Ja klopt had ik al een keer gezien maar als je engels niet zo goed hoe kun je dan GTA spelen? ik zou zelf geen spel willen spelen waarvan ik de storyline niet begrijp Reageren
I MICK I Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik wist niet lat Eddie low Serie moordenaar was . Najaah weet ik het nu . Ik heb hem zelf nog niet als Random Charactor. Ik heb hem nog niet als Random Charactor. Weet iemand misschien als Random Charactor is . Ik kan hem namelijk niet vinden , alsvast bedankt Greetz Liberty-city10 Reageren
cj101 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Kijk eens op wikigta in Alderney op de random caracters pagina. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 dat is ook maar tussen een bepaalde tijd Reageren
straydoggs Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 ja is al bekend ik heb hier ook is een keer een topic over gedaan moet je nu is naar die site van al die geheimen gaan in een tw@t Cafe en dan naar weird freaks to avoid dan staat er een comment van eddie low er staat als het goed is : my mommy seight not to talk to strangers ( me engels is niet zo goed dus er kan wat fouts tussen staan) Ja klopt had ik al een keer gezien maar als je engels niet zo goed hoe kun je dan GTA spelen? ik zou zelf geen spel willen spelen waarvan ik de storyline niet begrijp me engels valt wel mee maar sommige woorden ben ik vergeten hoe ik ze moest schrijven dat bedoel ik ik weet heeus wel waar t over gaat Reageren
Valto Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 ja is al bekend ik heb hier ook is een keer een topic over gedaan moet je nu is naar die site van al die geheimen gaan in een tw@t Cafe en dan naar weird freaks to avoid dan staat er een comment van eddie low er staat als het goed is : my mommy seight not to talk to strangers ( me engels is niet zo goed dus er kan wat fouts tussen staan) Ja klopt had ik al een keer gezien maar als je engels niet zo goed hoe kun je dan GTA spelen? ik zou zelf geen spel willen spelen waarvan ik de storyline niet begrijp me engels valt wel mee maar sommige woorden ben ik vergeten hoe ik ze moest schrijven dat bedoel ik ik weet heeus wel waar t over gaat ah oke Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.