Crusher!! Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 HOI mijn server HostName: (¯`·._.·[NL]N.Dal Stunt en Fun[JD]·._.·´¯) Address: 86.94.55.195:4321 Mode: [NL]stunt-Xtreme-Drift[JD]V.1 Map: [JD] World heeft super veel time outs op gewonen plekken dan rij ej en hup time out wie kan me helpen dat de maken dat ik kan spelen zonder time uots ????? en nog eits je kunt alleen op mijn server spelen met samp r3 wat raar is want andere kun je ook met r2 hoe kan ik dat maken plzzzzzzz help Reageren
Joriz Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Je server draait op een gewone ADSL verbinding. Dan kun je niet verwachten dat er veel spelers op je server kunnen aangezien je verbinding dan simpelweg vol zit. Dus met 3 a 4 spelers zal het nog lukken, maar zodra het er een stuk of 10 zijn krijg je inderdaad connectieproblemen. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 maar wat jij zegt kan neit kloppen want ik heb altijd rond de 20 spelers maar er is gister objects bij gekomen en sinds die tyd doet ie het Reageren
WackoX Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Denk je dat Joriz liegt? je moet gewoon geen homehost doen, maar er 1tje kopen Reageren
killerfist Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 maar wat jij zegt kan neit kloppen want ik heb altijd rond de 20 spelers maar er is gister objects bij gekomenen sinds die tyd doet ie het Je geeft nu eigenlijk zelf antwoord op je vraag, als je nou is begint met het verwijderen van de objects die je erin heb geplaatst. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 ja ik ehb gestest als ik mij ysi streamer unload zijn de time outs weg maar ja ik wel met object want ik wil en stunt server :P:P:P mvg, JD Reageren
Crusher!! Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 ps : ik ehb 1.5 mil objects Reageren
Galiorix Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) ps : ik ehb 1.5 mil objects Dan is het logisch dat er veel timeouts zijn want je verbinding trekt het gewoon niet met het constant laden van die objecten bij andere mensen De enige manier om dit te fixen is een andere, snellere verbinding nemen. Bewerkt: 3 augustus 2008 door Galiorix Reageren
Crusher!! Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 ps : ik ehb 1.5 mil objects Dan is het logisch dat er veel timeouts zijn want je verbinding trekt het gewoon niet met het constant laden van die objecten bij andere mensen De enige manier om dit te fixen is een andere, snellere verbinding nemen. ok snap het Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 ps : ik ehb 1.5 mil objects Dan is het logisch dat er veel timeouts zijn want je verbinding trekt het gewoon niet met het constant laden van die objecten bij andere mensen De enige manier om dit te fixen is een andere, snellere verbinding nemen. ok snap het Of om simpelweg objecten te verwijderen, je hoeft niet door heel San Andreas een stuntbaan te maken. Als je een stad neemt is dat vaak wel genoeg. Dan heb je minder objecten en hoeft je verbinding niet zo veel te trekken... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.