Jump to content

SERVER HEEFT SUPER VEEL TIME OUTS !

Recommended Posts

Geplaatst:

HOI

mijn server

HostName: (¯`·._.·[NL]N.Dal Stunt en Fun[JD]·._.·´¯)

Address: 86.94.55.195:4321

Mode: [NL]stunt-Xtreme-Drift[JD]V.1

Map: [JD] World

heeft super veel time outs op gewonen plekken dan rij ej en hup time out wie kan me helpen dat de maken

dat ik kan spelen zonder time uots ?????

en nog eits je kunt alleen op mijn server spelen met samp r3 wat raar is want andere kun je ook met r2 hoe kan ik dat maken plzzzzzzz help

Geplaatst:

Je server draait op een gewone ADSL verbinding. Dan kun je niet verwachten dat er veel spelers op je server kunnen aangezien je verbinding dan simpelweg vol zit.

Dus met 3 a 4 spelers zal het nog lukken, maar zodra het er een stuk of 10 zijn krijg je inderdaad connectieproblemen.

Geplaatst:

maar wat jij zegt kan neit kloppen want ik heb altijd rond de 20 spelers maar er is gister objects bij gekomen

en sinds die tyd doet ie het

Geplaatst:
maar wat jij zegt kan neit kloppen want ik heb altijd rond de 20 spelers maar er is gister objects bij gekomen

en sinds die tyd doet ie het

Je geeft nu eigenlijk zelf antwoord op je vraag, als je nou is begint met het verwijderen van de objects die je erin heb geplaatst.

Geplaatst:

ja ik ehb gestest als ik mij ysi streamer unload zijn de time outs weg

maar ja ik wel met object want ik wil en stunt server :puh::P:P:P

mvg, JD

Geplaatst: (bewerkt)
ps : ik ehb 1.5 mil objects

Dan is het logisch dat er veel timeouts zijn want je verbinding trekt het gewoon niet met het constant laden van die objecten bij andere mensen :7 De enige manier om dit te fixen is een andere, snellere verbinding nemen.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Dan is het logisch dat er veel timeouts zijn want je verbinding trekt het gewoon niet met het constant laden van die objecten bij andere mensen :7 De enige manier om dit te fixen is een andere, snellere verbinding nemen.

ok snap het

Geplaatst:

ok snap het

Of om simpelweg objecten te verwijderen, je hoeft niet door heel San Andreas een stuntbaan te maken. Als je een stad neemt is dat vaak wel genoeg. Dan heb je minder objecten en hoeft je verbinding niet zo veel te trekken...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...