M4X Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Goeie signature Gta-Pilot, erg kleurrijk met mooie brushes en er zit veel diepgang in. De border ziet er erg proffesioneel uit en het enige minpuntje wat me meteen opviel is de tekst, deze had je beter met een wat netter font kunnen doen in een hoek. Verder zouden een paar effectjes ook niet verkeerd zijn zodat de signature net iets drukker en opgevulder is, wat mooier zou staan. Verder valt er niet zoveel op aan te merken, gewoon simpel en strak 85% Reageren
Jay; Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Ik ben het volledig met M4X eens, een erg goede signature. In de loop van tijd heb jij je zeker ontwikkeld, wat betreft graphics. Je hebt prachtige brushes verwerkt en je gaat er niet te ver in, je hebt je render goed ingeblend en ook de lichteffecten zijn wat mij betreft in orde. Ik heb echter toch wat kleine puntjes waar je aan de hand daarvan misschien nog een tweede versie kan maken als je dat wil. Ik had de boven en beneden border gelijk gemaakt, dat ziet er naar mijn mening wat beter uit. De tekst had ik rechtsboven in een hoekje gezet, een andere font uitgekozen en het kleiner gemaakt. Deze font past niet echt bij het geheel als je het mij vraagt. Ook had ik op de lege plekjes nog wat kleine effectjes geplaatst, vooral links beneden. Verder een geweldige sig gta-pilot, KUTGW! Reageren
gta-pilot Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) Met verbeterde tekst: Zonder tekst: Beter? Bewerkt: 4 augustus 2008 door gta-pilot Reageren
Jay; Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Als ik dan moet kiezen vind ik de eerste nog beter. Kies gewoon een hele simpele font uit, niet met allerlei rare tekens en dergelijke. Ook zit hij bovenaan precies op de border, zet hem dus iets meer beneden en geef het wat meer ruimte. Het gaat allemaal om gevoel, een beetje moeilijk uit te leggen. Reageren
bombaah Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Weeral zo'n mooie sig da ik zie Mooi gedaan gast 8.2/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.