Bigstijn Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Nog een collab gedaan, dit is het resultaat, ik ben dus 8Gerrard8.. Rates en comments please Reageren
Arthis Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Ik vind het een erg moòie sig, maar ik zou graag zien wie welk begin heeft gemaakt en wie het af heeft gemaakt Reageren
Bigstijn Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Dit is het begin van .SIN: En ik maakte het af met de bovenstaande sigs, Nog meer rates en comments please? Reageren
Vegeta Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Ik werd door dit topic getrokken omdat het om messi ging !! MIJN FAVOURITE SPELER : MESSI !! Maar jah ff ontopic : Ik vind dat je de render er wel goed hebt uitgeknipt en het op de goeie plaats hebt neergezet. Het mooiste is natuurlijk het effect rondom messi en daar houdt het ook bij op. Want de rest vond ik maar leegjes en de streepjes vind ik het ook niet voller maken. Dus gelukkig dat je de tekst daar hebt geplaats want dat maakt het ook veel mooier, ik vind de lettertype en kleur perefect uitgekozen . Dus een 7,8 omdat ik heel mooi vind hoe je messi erin hebt gezet ,de effect eromheen en de tekst. 7,8 Bewerkt: 5 augustus 2008 door cesar Reageren
Jon-asses Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Amper iets aan gedaan lijkt mij.. De render effecten een klein beetje vermeerder en een tekst erbijgevoegd + wat textures in de BG (die eigenlijk de diepte wat verstoren). Eigenlijk vind ik het er niet veel mooier op geworden Probeer nog te oefenen op de tekst, ik weet het dat het een klote-onderdeel is maar door oefenen leer je het. Niet dat ik het goed kan maar kom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.