Jump to content

Lionel Messi

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind het een erg moòie sig, maar ik zou graag zien wie welk begin heeft gemaakt en wie het af heeft gemaakt ;)

Geplaatst:

Dit is het begin van .SIN:

LionelMessiSIN.jpg

En ik maakte het af met de bovenstaande sigs,

Nog meer rates en comments please?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik werd door dit topic getrokken omdat het om messi ging !! MIJN FAVOURITE SPELER : MESSI !!

Maar jah ff ontopic : Ik vind dat je de render er wel goed hebt uitgeknipt en het op de goeie plaats hebt neergezet. Het mooiste is natuurlijk het effect rondom messi en daar houdt het ook bij op. Want de rest vond ik maar leegjes en de streepjes vind ik het ook niet voller maken. Dus gelukkig dat je de tekst daar hebt geplaats want dat maakt het ook veel mooier, ik vind de lettertype en kleur perefect uitgekozen . Dus een 7,8 omdat ik heel mooi vind hoe je messi erin hebt gezet ,de effect eromheen en de tekst.

7,8

Bewerkt: door cesar
Geplaatst:

Amper iets aan gedaan lijkt mij..

De render effecten een klein beetje vermeerder en een tekst erbijgevoegd + wat textures in de BG (die eigenlijk de diepte wat verstoren). Eigenlijk vind ik het er niet veel mooier op geworden :N

Probeer nog te oefenen op de tekst, ik weet het dat het een klote-onderdeel is maar door oefenen leer je het. Niet dat ik het goed kan maar kom :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...