GTA-Rassa Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Ik kom niet verder bij life is a beach en Die lowrider dinges ik heb save games gedownload maar ik krijg ze niet an de praat Kan iemand mij helpen ik wil zo graag weer verder Reageren
Joriz Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Heb je de handleiding gelezen die bij de Save Game zat? Zo ja bij welke stap loop je vast? Reageren
.Senne Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 volgens mij wil hij gewoon weten hoe je een gedownload savegame kan spelen met zijn GTA Sa. hiervoor moet je een savegame van de juiste versie downloaden, afhankelijk van jouw san andreas versie. dan moet je het gedownloade bestand waarschijnlijk nog uitpakken met winRAR, aangezien de downloads altijd verpakt zitten in een zip of rar bestand. als je dat gedaan hebt en je hebt een '.b' bestand, bijvoorbeeld GTASAsf1.b, moet je dat in de map gta san andreas user files zetten, meestal zit die gewoon bij 'mijn documenten'. dan start je je gta san andreas op en laadt je je savegame, kies het nummer vna het .b bestand, nummer één bij mijn voorbeeld, dan laadt je ook savegame 1 in het menu. ik hoop dat dat werkt voor jou Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.