ietsAnders0 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Heeft iemand de voor en achter kant en natuurlijk het midden stuk van gta iv voor de xbox 360 ? Ik heb deze namelijk ff snel nodig. Dit bedoel ik alleen dan voor de xbox 360 EDIT: Het moet wel printbaar zijn Bewerkt: 3 augustus 2008 door igi0n Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 Ja! Kijk Hier! maar eens. Even op Google zoeken helpt ook wel. Maar omdat je een Cover nodig hebt..... is jou GTA IV illegaal? Vandaar dat je een Cover zoekt? Als je vragen hebt over GTA IV en het spel is illegaal, dan mogen wij jou niet helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Hallo Nee mijn GTA is niet illegaal. Ik heb een cover nodig want een vriend van mij heeft een xbox 360 en ik had hem dus even gta iv geleend en toen ik hem weer op kwam halen was hij het doosje kwijt EDIT: Die cover is niet de echte helaas , heeft iemand misschien de echte ? EDIT2: ik vond de echte op dezelfde site Bewerkt: 3 augustus 2008 door igi0n Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fuffie Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) HalloNee mijn GTA is niet illegaal. Ik heb een cover nodig want een vriend van mij heeft een xbox 360 en ik had hem dus even gta iv geleend en toen ik hem weer op kwam halen was hij het doosje kwijt EDIT: Die cover is niet de echte helaas , heeft iemand misschien de echte ? EDIT2: ik vond de echte op dezelfde site Je maakt een grap Ik denk alleen dat je een scan kwaliteit tegen komt. Het is moeilijk te zoeken een volledige 'cover', trouwens ik denk niet dat je veel tegen komt in het precieze formaat Edit: igi0n je hebt precies op de zelfde dag geregistreerd als mij Bewerkt: 3 augustus 2008 door Fuffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fa_ Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 1-2 (offline multiplayer ) dat zou wel beter zijn maar helaas ik kan je niet helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
prolite1 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 ik denk dat je eraan kan komen op dezelvde manier als die mensen die dingen kopieeren. mischien een site of een download? maar echt makkelijk kom je er niet aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Heeft iemand de voor en achter kant en natuurlijk het midden stuk van gta iv voor de xbox 360 ?Ik heb deze namelijk ff snel nodig. Dit bedoel ik alleen dan voor de xbox 360 EDIT: Het moet wel printbaar zijn Das maf ik heb een andere cover en ik heb de ps3 versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Heeft iemand de voor en achter kant en natuurlijk het midden stuk van gta iv voor de xbox 360 ?Ik heb deze namelijk ff snel nodig. Dit bedoel ik alleen dan voor de xbox 360 [plaatje] EDIT: Het moet wel printbaar zijn Das maf ik heb een andere cover en ik heb de ps3 versie Same here Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Heeft iemand de voor en achter kant en natuurlijk het midden stuk van gta iv voor de xbox 360 ?Ik heb deze namelijk ff snel nodig. Dit bedoel ik alleen dan voor de xbox 360 [plaatje] EDIT: Het moet wel printbaar zijn Das maf ik heb een andere cover en ik heb de ps3 versie Same here Dit moest oorspronkelijk de cover worden. Maar dat is ie niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireKing Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) Heeft iemand de voor en achter kant en natuurlijk het midden stuk van gta iv voor de xbox 360 ?Ik heb deze namelijk ff snel nodig. Dit bedoel ik alleen dan voor de xbox 360 [plaatje] EDIT: Het moet wel printbaar zijn Das maf ik heb een andere cover en ik heb de ps3 versie Same here Dit moest oorspronkelijk de cover worden. Maar dat is ie niet. Dat is niet waar, onderaan zie je By en een naam, ik ken die site waar die cover vandaan komt is door iemand gemaakt en niet door Rockstar. Bewerkt: 4 augustus 2008 door FireKing Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Heeft iemand de voor en achter kant en natuurlijk het midden stuk van gta iv voor de xbox 360 ?Ik heb deze namelijk ff snel nodig. Dit bedoel ik alleen dan voor de xbox 360 [plaatje] EDIT: Het moet wel printbaar zijn Das maf ik heb een andere cover en ik heb de ps3 versie Same here Dit moest oorspronkelijk de cover worden. Maar dat is ie niet. Dat is niet waar, onderaan zie je By en een naam, ik ken die site waar die cover vandaan komt is door iemand gemaakt en niet door Rockstar. Dan is het toch ongeveer hetzelfde als mijn reactie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 Hij bedoelt dat dit fanart is en niet is gemaakt door R* zelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 Hij bedoelt dat dit fanart is en niet is gemaakt door R* zelf Weet ik ook, hoor! Dummy![/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.