Thabit Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Zijn er meer mensen die PCM08 spelen? Ik ben in mijn carriere C.Espargne, stond 7 etappes in de gele trui met valverde, wint moreau nog op het einde met 5 sec. voorsprong omdat Valverde te moe was :'( Hebben jullie nog tactieken/hints/vragen? Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Zijn er meer mensen die PCM08 spelen? Ik ben in mijn carriere C.Espargne, stond 7 etappes in de gele trui met valverde, wint moreau nog op het einde met 5 sec. voorsprong omdat Valverde te moe was :'( Hebben jullie nog tactieken/hints/vragen? ik heb 06 maar probeer ervoor te zorgen dat al je renners valverde bijhouden en helpen hem te laten winnen laat valverde een wiel kiezen en zet de sprint aan en zo win ik tredelijk veel Reageren
Thabit Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Dat deed ik 3 etappes lang , Won alle 3 met Valverde. Reageren
Dvt Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Tactieken - PCM Benelux Je moet eens wat op deze site gaan rondkijken, staan allemaal vette downloads op; correcte shirts, transfers etc.. Er is veel dat je kunt modden (vooral grafisch). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.