steve6972 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 Hallo, iemand enig idee, waarom mijn countdown niet werkt. Ik zie het cijfer 10, maar geen 9 ,8,... enz, de 10 verdwijnt wel, na ongeveer 10 sec. zie link,.. http://pastebin.com/f7447b80e gr Steve Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ophion Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Raar... Probeer dit eens: public CountDown() { if(Count > 0) { GameTextForAll(Count, 1000, 0); Count --; } } Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Moet 'Count --' niet aan elkaar, dus 'Count--'? Denk dat dat het probleem is, aangezien er nu niet wordt afgeteld.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ophion Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Zelf heb ik ook een paar van die coundowns, en eentje heeft het uit elkaar, en die werkt ook. forward CountDown(); public CountDown() { if(IRC > 0 && Activated == 1) { IRC --; } if(IRC == 0 && Activated == 1) { Activated = 0; ircSay(EchoConnection, EchoChan, "Maintenance started!"); Maintenance = 1; } } Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steve6972 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Sorry, maar beide tips hebben niet geholpen, zal wel komen omdat het een filterscript is. Missschien als ik het commando, in mijn serverscript zet, dan zal die het waarschijnlijk wel doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) Ik plaats mijn Countdown wel eventjes. forward Countdown(); new Count; new CountdownTimer; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, "/count", true)==0) { CountdownTimer = SetTimer("Countdown", 1000, 1); Count = 5; SendClientMessageToAll(0x00FF00AA, "***CountDown Start!"); return 1; } return 0; } public Countdown() { if(Count == 0) { GameTextForAll("Go go go!", 3000, 3); KillTimer(CountdownTimer); } else { new string[128]; format(string, sizeof(string), "%d", Count); GameTextForAll(string, 1500, 3); Count--; } } Deze is voor 5 secondes Bewerkt: 4 augustus 2008 door Remcconen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steve6972 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Ik plaats mijn Countdown wel eventjes. forward Countdown(); new Count; new CountdownTimer; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, "/count", true)==0) { CountdownTimer = SetTimer("Countdown", 1000, 1); Count = 5; SendClientMessageToAll(0x00FF00AA, "***CountDown Start!"); return 1; } return 0; } public Countdown() { if(Count == 0) { GameTextForAll("Go go go!", 3000, 3); KillTimer(CountdownTimer); } else { new string[128]; format(string, sizeof(string), "%d", Count); GameTextForAll(string, 1500, 3); Count--; } } Deze is voor 5 secondes Hij doet het, dank je. Steve Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik plaats mijn Countdown wel eventjes. forward Countdown(); new Count; new CountdownTimer; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, "/count", true)==0) { CountdownTimer = SetTimer("Countdown", 1000, 1); Count = 5; SendClientMessageToAll(0x00FF00AA, "***CountDown Start!"); return 1; } return 0; } public Countdown() { if(Count == 0) { GameTextForAll("Go go go!", 3000, 3); KillTimer(CountdownTimer); } else { new string[128]; format(string, sizeof(string), "%d", Count); GameTextForAll(string, 1500, 3); Count--; } } Deze is voor 5 secondes Hij doet het, dank je. Steve Tuurlijk doet hij het. Sandra heeft hem gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoshTheBoss Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2009 Ik plaats mijn Countdown wel eventjes. forward Countdown(); new Count; new CountdownTimer; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, "/count", true)==0) { CountdownTimer = SetTimer("Countdown", 1000, 1); Count = 5; SendClientMessageToAll(0x00FF00AA, "***CountDown Start!"); return 1; } return 0; } public Countdown() { if(Count == 0) { GameTextForAll("Go go go!", 3000, 3); KillTimer(CountdownTimer); } else { new string[128]; format(string, sizeof(string), "%d", Count); GameTextForAll(string, 1500, 3); Count--; } } Deze is voor 5 secondes Hij doet het, dank je. Steve Tuurlijk doet hij het. Sandra heeft hem gemaakt Lol, Sandra owns!!!! (echt waar ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2009 Lol, Sandra owns!!!! (echt waar ) Dat je ons dat wilt laten weten, okee, maar moet je daarvoor een topic van 11 maanden oud weer omhoog schoppen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoshTheBoss Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2009 Lol, Sandra owns!!!! (echt waar ) Dat je ons dat wilt laten weten, okee, maar moet je daarvoor een topic van 11 maanden oud weer omhoog schoppen? lol sry, zag de datum niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.