lumpstur Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 Hallo iedereen Ik zoek me nu al de hele dag moe naar die scooter: Faggio ik heb ze 1x gezien vraag me niet waar. Ik heb alles afgereden onderhand de hele dag en ik vind die scootertjes genaamd Faggio maar niet op alle tijden enzo Mijn vraag is: Waar vind ik die Faggios? Bedankt alvast! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 Nou, je moet gewoon door blijven zoeken, je komt er wel vanzelf! Maar raar, ik zie ze altijd overal. Groeten, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lumpstur Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 Nou, je moet gewoon door blijven zoeken, je komt er wel vanzelf! Maar raar, ik zie ze altijd overal. Groeten, Kun je eens een paar plekken aangeven-opnoemen waar je ze altijd ziet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 Nou, je moet gewoon door blijven zoeken, je komt er wel vanzelf! Maar raar, ik zie ze altijd overal. Groeten, Kun je eens een paar plekken aangeven-opnoemen waar je ze altijd ziet? Ze rijden veel om Middle Park De meeste rijden wel in het middelste eiland (Alqonquin). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 Nou, je moet gewoon door blijven zoeken, je komt er wel vanzelf! Maar raar, ik zie ze altijd overal. Groeten, Kun je eens een paar plekken aangeven-opnoemen waar je ze altijd ziet? Ze rijden veel om Middle Park De meeste rijden wel in het middelste eiland (Alqonquin). Inderdaad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 Nou, je moet gewoon door blijven zoeken, je komt er wel vanzelf! Maar raar, ik zie ze altijd overal. Groeten, Kun je eens een paar plekken aangeven-opnoemen waar je ze altijd ziet? Ze rijden veel om Middle Park De meeste rijden wel in het middelste eiland (Alqonquin). ik kom ze zzeer veel tegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fuffie Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 Nou, je moet gewoon door blijven zoeken, je komt er wel vanzelf! Maar raar, ik zie ze altijd overal. Groeten, Kun je eens een paar plekken aangeven-opnoemen waar je ze altijd ziet? Ze rijden veel om Middle Park De meeste rijden wel in het middelste eiland (Alqonquin). ik kom ze zzeer veel tegen Ik kom ze haast nooit tegen, ik heb er wel een paar op mijn parkeerplek staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 Nou, je moet gewoon door blijven zoeken, je komt er wel vanzelf! Maar raar, ik zie ze altijd overal. Groeten, Kun je eens een paar plekken aangeven-opnoemen waar je ze altijd ziet? Ze rijden veel om Middle Park De meeste rijden wel in het middelste eiland (Alqonquin). ik kom ze zzeer veel tegen Ik kom ze haast nooit tegen, ik heb er wel een paar op mijn parkeerplek staan ik vindt ze dom ik laat ze steesd ontploffen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aeroxthm Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 faggio is een kut ding hij schakeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 faggio is een kut ding hij schakeld alles schakelt behalve een fiets enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 heb je al eens gekeken op wikiGTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 heb je al eens gekeken op wikiGTA wie ik? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 nee lumpstur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 nee lumpstur ow ok Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 Kijk anders op het vliegveld, op de wegen vlakbij de parkeerplek, daar komt altijd een motor, soms moet je even wachten, zo kun je ook aan een Sanchez komen die je normaal amper tegen komt, dus rij naar het vliegveld, zie je geen faggio? Pak een taxi naar Middle Park, en dan weer naar het vliegveld met de taxi(ritjes kosten ongeveer 57$, dus totaal ongeveer 130$), zo ben ik na de tweede keer een Faggio tegengekomen. Veel suc6, Later, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.