Jump to content

Faggio


lumpstur

Recommended Posts

Kijk anders op het vliegveld, op de wegen vlakbij de parkeerplek, daar komt altijd een motor, soms moet je even wachten, zo kun je ook aan een Sanchez komen die je normaal amper tegen komt, dus rij naar het vliegveld, zie je geen faggio?

Pak een taxi naar Middle Park, en dan weer naar het vliegveld met de taxi(ritjes kosten ongeveer 57$, dus totaal ongeveer 130$), zo ben ik na de tweede keer een Faggio tegengekomen. ;)

Veel suc6,

Later,

best veel moeite om z'n klote[/font] scooter tegen te komen

Link to comment
Delen op andere websites

Een Faggio is nu toch gewoon een moderne scooter? Ik vond de oude altijd zo leuk :duh:

:bier: De Vespa was ook heel erg cool, ik ben blij met de nieuwe.

maar was wel beetje teleurgesteld toen ik het spel net had.

en iemand mij had voorgelogen dat er 2 twee Faggios waren niet waar was :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moet je een Faggio eigenlijk hebben? Om Scooter Brothers te spelen, ofzoiets? xD

haha :schater:

scoota brothers _O_

Typ maar eens in bij YouTube.

scooter brothers gta iv

En aanschouw en resultaat dat Brad van FourPlayerPodcast toont ^^

Link to comment
Delen op andere websites

je kan er 1tje vind op het Happiness Island. ik weet niet hoever je bent. en als je hem hebt gevonden kan je er alleen maar op het eiland mee rijden.

heb t bijna uitgespeeld laten we t zo zeggen :D

Ja daar heb ik niks aan op dat eiland only:P

Link to comment
Delen op andere websites

Op Happiness Island, maar ik heb geprobeerd hem op een Jetmax te zetten maar dat zou je met zn 2en moeten doen. want als ik wegvaar met die boot, blijft die scooter gewoon op zn plaats staan. maar als de een gaat varen en de ander op die scooter rijden dan zou het misschien gaan :dans:

Ik weet niet of je het hebt geprobeerd maar als je met een motor op de metro gaat staan, en de metro rijd weg, blijf je ook gewoon op zn plaats staan

Later :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Op Happiness Island, maar ik heb geprobeerd hem op een Jetmax te zetten maar dat zou je met zn 2en moeten doen. want als ik wegvaar met die boot, blijft die scooter gewoon op zn plaats staan. maar als de een gaat varen en de ander op die scooter rijden dan zou het misschien gaan :dans:

Ik weet niet of je het hebt geprobeerd maar als je met een motor op de metro gaat staan, en de metro rijd weg, blijf je ook gewoon op zn plaats staan

Later :cya:

WTF! hoe zet jij een motor op een metro :?

Link to comment
Delen op andere websites

De Faggio zie je inderdaad erg weinig. Ik ben er soms ook wel eens naar op zoek, maar ook ik vind hem niet. Het is best jammer dat je hem zo weinig tegen komt omdat hij best fijn rijdt. Het klinkt raar maar het is waar. Wanneer je hem niet aan het zoeken bent, dan vind je hem opeens. Meer kunnen we je denk ik niet helpen. :N

Succes ! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

De Faggio zie je inderdaad erg weinig. Ik ben er soms ook wel eens naar op zoek, maar ook ik vind hem niet. Het is best jammer dat je hem zo weinig tegen komt omdat hij best fijn rijdt. Het klinkt raar maar het is waar. Wanneer je hem niet aan het zoeken bent, dan vind je hem opeens. Meer kunnen we je denk ik niet helpen. :N

Succes ! ^_^

Doe het op mijn manier, dan vind je ze vrij snel!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...