Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb 3 mods gedownload ik weet aleenniet hoe je ze opent ik heb ze gedownload en niet uitgevoert ofzo want ik weer niet hoe dat moet:( kan iemand me alsjeblieft helpen

Ojha en met gta multiplayer is mijne kk sloom hoe kan ik dat weg halen????

Geplaatst:

Dat je multiplayer langzaam is, is meestal niet zo te verhelpen. Dat komt óf door een trage internetverbinding (of langzame PC), óf door een trage server, of door een FireWall die moeilijk doet. In het laatste geval kun je 'm zo uitzetten, maar het probleem is dat je niet weet wat die traagheid veroorzaakt en dat is ook lastig te achterhalen.

Wat betreft het modden hebben we hier de Master Tutorial List. Hier staan tutorials voor allerlei zaken en zo ook voor het installeren van mods. Hoe je dit precies moet doen, is afhankelijk van het soort mods dat je hebt gedownload. Hier kun je meer lezen over verschillende takken binnen het GTA modden.

Veruit de meeste mods zijn texture/model mods. Het grootste gedeelte hiervan zijn carmods (die auto's vervangen), maar dit kunnen bijvoorbeeld ook gebouwen zijn. Om dit soort mods te installeren, hoef je vaak alleen een paar bestanden te verwisselen. Dit kan in de meeste gevallen gedaan worden met IMG Tool. Een handleiding kun je hier vinden.

Wil je meer specifieke hulp, dan moet je eerst specifiek uitleggen wat voor soort mods je hebt. Dan kun je in de Master Tutorial List een tutorial zoeken die jouw uitlegt hoe je de mods moet installeren. Als het niet lukt, kun je hier altijd je vragen stellen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...