rubbie92 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 ik zit op ongeveer 70 % dus een beetje voorbij story complete zijn er nog missies voor mij ?????? en stevies car , wat is da ??? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Voor Stevie's Car Theft kijk hier! dan even. Ik zie al dat je de verhaallijn hebt uitgespeeld, dus dan moet je nog alleen nog maar de Random Characters , Most Wanted, Vigilante, Exotic Exports, Drug Delivery, Race's, en Assassinsations , Flying Rats, Stunt Jumps, en de Achievements doen. Maar de Achievements zijn alleen maar voor de Xbox 360 Versie. Dus als je de PS3 Versie hebt dan hoef je niet de Achievements te doen. Ik hoop je genoeg geholpen te hebben. Reden Van Bewerking: Ik moest even het laatste er nog bijschrijven. Bewerkt: 3 augustus 2008 door GTA Haas Reageren
rubbie92 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 ik snap niet waar je deze auto' s moet afleveren en ik heb geen sms gehad Reageren
rubbie92 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 da is waarschijnlijk de mailtjes die je krijgt????,!!!!!! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 da is waarschijnlijk de mailtjes die je krijgt????,!!!!!! Ik vermoed van wel dat je het via Mailtje's krijgt. Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Nee, Stevie's Car Theft missie's krijg je via SMS, van Brucie krijg je Exotic Export die krijg je wel via de mail. Stevie's Car Theft Brucie's Exotic Export Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.