Jump to content

basket

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo, daarnet had ik nog eens zin om te basketballen(in san andreas natuurlijk)maar het viel mij op dat als ik van ver gooide met de bal ik altijd miste heeft iemand hier een oplossing voor

alvast bedankt gr stijn

Geplaatst:
hallo, daarnet had ik nog eens zin om te basketballen(in san andreas natuurlijk)maar het viel mij op dat als ik van ver gooide met de bal ik altijd miste heeft iemand hier een oplossing voor

alvast bedankt gr stijn

Heb je mischien mods/cheats aanstaan? (denk aan "gravity-changes") Of mischien mik je niet goed genoeg? (bedoel er niks mee hoor)

Geplaatst:

alvast bedankt gr stijn

Heb je mischien mods/cheats aanstaan? (denk aan "gravity-changes") Of mischien mik je niet goed genoeg? (bedoel er niks mee hoor)

ik heb real versie 2 waar iemand al véél mods heeft ingezet ik heb hem met mods in gedownload maar voordien had ik gewoon gta san andreas en had ik het ook dus daar zal het niet aan liggen

ik gebriuk wel cheats zoal geen politie of oneindig ammo nooit honger en nog andere

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb real versie 2 waar iemand al véél mods heeft ingezet ik heb hem met mods in gedownload maar voordien had ik gewoon gta san andreas en had ik het ook dus daar zal het niet aan liggen

ik gebriuk wel cheats zoal geen politie of oneindig ammo nooit honger en nog andere

Hmm....dan zou ik het ook niet weten :N

Probeer anders even te reinstalleren, als je dat al niet had gedaan. ;)

Bewerkt: door Mr. Sugo
Geplaatst:

Mr Sugo, volgens mij ligt het eraan dat hij gewoon niet kan basketballen :7

Mijn record is vanaf 1,7 meter scoren(bijzonder slecht :puh:), dus waarschjinlijk kan hij gewoon niet basketballen(niets mis mee).

:dans: MegaPilot. :dans:

misschien moet ik beter mikken maar hoe doe je dat er gewoon recht voor gaan staan ofzo

Ik weet zo 1,2,3 de besturing niet maar,

Je moet, als je gaat schieten, als CJ omhoog springt en in het dodelijke punt zit, dat is als ie net de bal wilt gooien, de "schietknop" loslaten. Dus als ie gaat gooien, de knop loslaten waarmee je de bal gooit.

Van WikiGTA:

Basketbal/Madd Dogg's Mansion glitch: Na het saven in de Madd Dogg's Mansion kan je niet meer basketballen in San Andreas.

Mischien is dat jou probleem?

Geplaatst:
Basketbal/Madd Dogg's Mansion glitch: Na het saven in de Madd Dogg's Mansion kan je niet meer basketballen in San Andreas.

zeker niet nog nooit gedaan

Geplaatst:

zeker niet nog nooit gedaan

Hmm...dan zou ik het echt niet weten :N

Geplaatst:

misschien moet je oefenen en dat je altijd van verder en verder kunt gooien.

net zoals bij gewichts heffen je traint je krijgt meer spieren en je ken meer gewicht opheffen

net zoals bij gewichts heffen je traint je krijgt meer spieren en je ken meer gewicht opheffen

Dat weet ik zo niet :N

Geplaatst:

soms andere die het wel weten??? _O_

Geplaatst:

soms andere die het wel weten??? _O_

Bekijk m'n post hier wat boven, 'k ga hem niet nog eens hertypen ;)

Geplaatst:
Mr Sugo, volgens mij ligt het eraan dat hij gewoon niet kan basketballen :7

Mijn record is vanaf 1,7 meter scoren(bijzonder slecht :puh:), dus waarschjinlijk kan hij gewoon niet basketballen(niets mis mee).

Op de PS2 maakt het niet uit of je skills hebt, want daar moet je gewoon Cross.gif ingedrukt houden totdat CJ het dodepunt bereikt en dan vervolgens Cross.gif loslaten, maakt niet uit welke afstand.

Op de PC weet ik niet hoe het zit :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...