StijnGTA Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 hallo, daarnet had ik nog eens zin om te basketballen(in san andreas natuurlijk)maar het viel mij op dat als ik van ver gooide met de bal ik altijd miste heeft iemand hier een oplossing voor alvast bedankt gr stijn Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 hallo, daarnet had ik nog eens zin om te basketballen(in san andreas natuurlijk)maar het viel mij op dat als ik van ver gooide met de bal ik altijd miste heeft iemand hier een oplossing vooralvast bedankt gr stijn Heb je mischien mods/cheats aanstaan? (denk aan "gravity-changes") Of mischien mik je niet goed genoeg? (bedoel er niks mee hoor) Reageren
StijnGTA Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 hallo, daarnet had ik nog eens zin om te basketballen(in san andreas natuurlijk)maar het viel mij op dat als ik van ver gooide met de bal ik altijd miste heeft iemand hier een oplossing vooralvast bedankt gr stijn Heb je mischien mods/cheats aanstaan? (denk aan "gravity-changes") Of mischien mik je niet goed genoeg? (bedoel er niks mee hoor) ik heb real versie 2 waar iemand al véél mods heeft ingezet ik heb hem met mods in gedownload maar voordien had ik gewoon gta san andreas en had ik het ook dus daar zal het niet aan liggen ik gebriuk wel cheats zoal geen politie of oneindig ammo nooit honger en nog andere Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) ik heb real versie 2 waar iemand al véél mods heeft ingezet ik heb hem met mods in gedownload maar voordien had ik gewoon gta san andreas en had ik het ook dus daar zal het niet aan liggenik gebriuk wel cheats zoal geen politie of oneindig ammo nooit honger en nog andere Hmm....dan zou ik het ook niet weten Probeer anders even te reinstalleren, als je dat al niet had gedaan. Bewerkt: 3 augustus 2008 door Mr. Sugo Reageren
StijnGTA Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 misschien moet ik beter mikken maar hoe doe je dat er gewoon recht voor gaan staan ofzo Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Mr Sugo, volgens mij ligt het eraan dat hij gewoon niet kan basketballen Mijn record is vanaf 1,7 meter scoren(bijzonder slecht ), dus waarschjinlijk kan hij gewoon niet basketballen(niets mis mee). MegaPilot. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) misschien moet ik beter mikken maar hoe doe je dat er gewoon recht voor gaan staan ofzo Ik weet zo 1,2,3 de besturing niet maar, Je moet, als je gaat schieten, als CJ omhoog springt en in het dodelijke punt zit, dat is als ie net de bal wilt gooien, de "schietknop" loslaten. Dus als ie gaat gooien, de knop loslaten waarmee je de bal gooit. Van WikiGTA: Basketbal/Madd Dogg's Mansion glitch: Na het saven in de Madd Dogg's Mansion kan je niet meer basketballen in San Andreas. Mischien is dat jou probleem? Bewerkt: 3 augustus 2008 door Mr. Sugo Reageren
StijnGTA Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Basketbal/Madd Dogg's Mansion glitch: Na het saven in de Madd Dogg's Mansion kan je niet meer basketballen in San Andreas. Mischien is dat jou probleem? zeker niet nog nooit gedaan Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Basketbal/Madd Dogg's Mansion glitch: Na het saven in de Madd Dogg's Mansion kan je niet meer basketballen in San Andreas. Mischien is dat jou probleem? zeker niet nog nooit gedaan Hmm...dan zou ik het echt niet weten Reageren
StijnGTA Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 misschien moet je oefenen en dat je altijd van verder en verder kunt gooien. net zoals bij gewichts heffen je traint je krijgt meer spieren en je ken meer gewicht opheffen Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) misschien moet je oefenen en dat je altijd van verder en verder kunt gooien.net zoals bij gewichts heffen je traint je krijgt meer spieren en je ken meer gewicht opheffen Dat weet ik zo niet Bewerkt: 3 augustus 2008 door Mr. Sugo Reageren
StijnGTA Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 misschien moet je oefenen en dat je altijd van verder en verder kunt gooien.net zoals bij gewichts heffen je traint je krijgt meer spieren en je ken meer gewicht opheffen Dat weet ik zo niet soms andere die het wel weten??? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 misschien moet je oefenen en dat je altijd van verder en verder kunt gooien.net zoals bij gewichts heffen je traint je krijgt meer spieren en je ken meer gewicht opheffen Dat weet ik zo niet soms andere die het wel weten??? Bekijk m'n post hier wat boven, 'k ga hem niet nog eens hertypen MegaPilot. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Nogal logisch dat je van verder af minder raak gooit. Dat is in het echt ook. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Mr Sugo, volgens mij ligt het eraan dat hij gewoon niet kan basketballen Mijn record is vanaf 1,7 meter scoren(bijzonder slecht ), dus waarschjinlijk kan hij gewoon niet basketballen(niets mis mee). MegaPilot. Op de PS2 maakt het niet uit of je skills hebt, want daar moet je gewoon ingedrukt houden totdat CJ het dodepunt bereikt en dan vervolgens loslaten, maakt niet uit welke afstand. Op de PC weet ik niet hoe het zit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.